روش های باز کردن قفل فایل PDF ؛ قسمت دوم : فایل های محدود شده PDF، امکان کپی، ...


فایل های محدود شده PDF، امکان کپی، پرینت یا تغییر فایل را به کاربر نمی دهند، مگر اینکه کاربر رمز عبور آن فایل را داشته باشد. اما هر کاری یک راه حلی نیز دارد. در ادامه به صورت تصویری 6 مرحله مجزا برای این کار را به شما توضیح داده ایم.



پادشا: فایل های محدود شده PDF، امکان کپی، پرینت یا تغییر فایل را به کاربر نمی دهند، مگر اینکه کاربر رمز عبور آن فایل را داشته باشد. مالک فایل پی‌دی‌اف، برای سند خود رمز تعیین می کند و به راحتی نمی توان از متن داخل آن کپی یا پرینت گرفت. اما هر کاری یک راه حلی نیز دارد. برای استفاده از این نوع فایل ها، باید آنها را از حالت SECURED (قفل شده) خارج کنید.

در ادامه به صورت تصویری 6 مرحله مجزا برای این کار را به شما توضیح داده ایم.

روش چهارم: استفاده از بازکننده قفل پی‌دی‌اف

کم کردن حجم فایل , کم کردن حجم فایل pdf , کم کردن حجم فایل gif

وب سایت را باز کنید: به نشانی اینترنتی www.pdfunlock.com بروید. این سایت می تواند فایل های پی‌دی‌اف که حجم کمتر از 5 مگابایت دارند را به طور رایگان برای شما باز کند. البته فقط از فایل های محدودشده پشتیبانی می کند.

دانلود برنامه باز کردن فایل زیپ برای کامپیوتر , باز کردن فایل زیپ در کامپیوتر , کم کردن حجم فایل gif در فتوشاپ

آپلود فایل: فایل را داخل نوار مشخص شده در سایت بکشید. یا می توانید یک مکان را برای آن مشخص کنید. اگر My Computer را انتخاب می کنید می توانید فایل را روی سیستم خود منتقل کنید. اگر دراپ‌باکس یا گوگل درایو را انتخاب کنید، باید در اکانت های مقصد لاگین کنید.

روی کلید باز کردن قفل (Unlock)  کلیک کنید. این کار بسته به سرعت اینترنت شما و اندازه فایل پی‌دی‌اف چندین دقیقه طول خواهد کشید.

زیپ کردن فایل , دانلود برنامه باز کردن فایل rar برای کامپیوتر , کم حجم کردن فایل gif

نحوه زیپ کردن فایل ها , ادیت کردن فایل pdf , آموزش خارج کردن فایل از حالت فشرده

فایل منتقل شده را دانلود کنید: پس از آپلود فایل، PDFUnlock شما را به فایل منتقل شده هدایت خواهد کرد. این را در کامپیوتر خود ذخیره کنید تا در مواقع ضروری به آن دسترسی داشته باشید. خوب است در انتهای نام فایل unlocked شده نیز اضافه کنید.

نحوه زیپ کردن فایل , هنگ کردن فتوشاپ هنگام ذخیره کردن فایل , ساخت فایل خاموش کردن کامپیوتر

اجازه‌نامه را کنترل کنید:
فایل منتقل شده را باز کنید. زیر منوی فایل، مشخصات فایل را انتخاب کنید. در قسمت امنیت و سپس روش قفل باید گزینه «بدون قفل» را انتخاب کنید.
برای تبدیل داکیومنت، Template Pages بسازید تا همه گزینه های «غیرقابل دسترسی» را به شما نمایش دهد. این به این دلیل است که ادوبی ریدر این امکان را به کاربر نمی دهد و شاید لازم باشد نسخه پیشرفته آن را خریداری کنید.

پنهان کردن یک فایل در ویندوز , قفل کردن فایل صوتی , ترکیب کردن چند فایل ورد


روش پنجم: استفاده از Foxit Reader و CutePDF Writer

رمز دار کردن فایل زیپ , باز کردن قفل فایل های pdf , پاک کردن فایل های تلگرام در ایفون

جدیدترین نسخه های Foxit Reader و CutePDF Writer را دانلود کنید. هر دو این برنامه ها رایگان هستند. Foxit Reader به ما اجازه می دهد تا فایل پی‌دی‌اف را باز کنید و آن را در پی‌دی‌اف پرینتر رایت کنید. CutePDF Writer نیز پرینتر پی‌دی‌اف است که محدودیت های امنیتی را دور می زند.

اضافه کردن متن به فایل در تلگرام , مخفی کردن فایل در عکس , نحوه سیو کردن فایل اکسس

پنهان کردن لیست فایل ها index , پیدا کردن لینک دانلود فایل های تلگرام , فرمت کردن فایل در ویندوز 7

از Foxit Reader برای بازکردن فایل قفل شده استفاده کنید. فایل را انتخاب کنید و سپس آن را برای باز شدن در منوی پرینت، چاپ کنید. آن را در CutePDF رایتر پرینت کنید. فایل چاپ شده را نیز در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

قسمت انتخاب ویندوز هنگام روشن کردن , باز کردن قفل اندروید به وسیله فایل , باز کردن همزمان چند فایل در kmplayer

درصرت کردن فایل زیر نویس با word , طریقه تبدیل کردن فایل صوتی به hdml , آپلود کردن فایل در درایو مجازی

فایل جدید را باز کنید. برای آزمایش قفل آن روی گزینه فایل کلیک و Properties  را انتخاب کنید. همه تنظیمات قفل و امنیت زیر گزینه امنیت قرار دارند.


روش ششم: استفاده از مایکروسافت XPS Viewer

نحوه قفل کردن فایل , جلوگیری از سیو کردن فایل در یوزر مهمان , اضافه کردن یک فایل ورد وسط فایل دیگر

فایل پی‌دی‌اف را در ادوبی ریدر باز کنید. فایل را انتخاب و سپس پرینت کنید. از منوی تاشو پرینتر، XPS Document Writer مایکروسافت را انتخاب کنید. این گزینه فایل پی‌دی‌اف را به XPS تبدیل می کند. وقتی شروع به پرینت گرفتن کردید، می توانید آن را ذخیره کنید.

قفل کردن فولدر و فایل , ترفند پاک کردن فایل مزاحم در ویندوز 10 , هنگ کردن فتوشاپ ذخیره کردن فایل

فایل XPS را با نرم افزار XPS Viewer باز کنید. این برنامه در ویندوز موجود است. از منوی ابزار، گزینه پرینت را انتخاب کنید. پرینتر پی‌دی‌اف را انتخاب کنید. در این مرحله به ادوبی آکروبات یا رایتر پی‌دی‌اف همچون CutePDF نیاز دارید.

باز کردن چند فایل ویدیویی با kmplayer , کم حجم کردن فایل تصویری , v aکم حجم کردن فایل تصویری

فایل را ذخیره کنید. فایل جدید دیگر قفل ندارد. البته این روش ممکن است برای برخی فایل های قفل شده اورجینال کارساز نباشد.

ذخیره کردن فایل با فرمت tif , دانلود کردن فایل , کم کردن فایل عکس


ویدیو : روش های باز کردن قفل فایل PDF ؛ قسمت دوم