روش صحیح بغل کردن نوزاد : بعضی از مادرها از بغل کردن بچه می ترسند. آنها می ...


بعضی از مادرها از بغل کردن بچه می ترسند. آنها می ترسند که مبادا بچه را زمین بیندازند یا بچه را در آغوش شان ناراحت کنند. کودک در ابتدای تولد، بسیار حساس است و اعضای بدنش نسبت به هر حرکت ناگهانی و خدای نکرده افتادن، آسیب پذیر است. وب سایت نی‌نی بان: بغل کردن در حقیقت راهی است برای اینکه شما و همسرتان علاقه خود را به فرزند کوچولوی خود ابراز کنید و شاید به نوعی خودتان را به یکدیگر زنجیر کنید.

روش صحیح بغل کردن نوزاد

نحوه صحیح کوتاه کردن ناخن‌ نوزاد , عوض کردن پوشک نوزاد به صورت صحیح , نحوه ی بغل کردن صحیح نوزاد

پس از ۹ ماه انتظار و پشت سر گذاشتن دردسرهای بارداری و پس از زایمان و سختی های آن، فکر می کنید می توانید یک نفس راحت بکشید؟ شاید خیلی ها به شما بگویند که نه و این تازه شروع دردسرهای دیگر است اما این طور نیست. نگهداری از نوزاد، اگر برخی اصول کلی را در ذهن داشته باشید، آن قدرها هم کار سختی نیست. بعضی از مادرها از بغل کردن بچه می ترسند. آ نها می ترسند که مبادا بچه را زمین بیندازند یا بچه را در آغوش شان ناراحت کنند. کودک در ابتدای تولد، بسیار حساس است و اعضای بدنش نسبت به هر حرکت ناگهانی و خدای نکرده افتادن، آسیب پذیر است. بنابراین بعضی از مادرها از ترس آسیب رساندن به فرزندشان، از بغل کردن او می ترسند.بغل کردن در حقیقت راهی است برای اینکه شما و همسرتان علاقه خود را به فرزند کوچولوی خود ابراز کنید و شاید به نوعی خودتان را به یکدیگر زنجیر کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



از چه سنی می‌توان اتاق کودک را جدا کرد؟

راهنمای صحیح بغل کردن نوزاد , روش صحیح پاک کردن آرایش صورت , بغل کردن نوزاد

نوزادان در ماه های نخست تولد نیازهای ویژه ای دارند که مسئولیت تامین آن بر عهده مادر است. به همین دلیل ضرورت دارد نوزاد از هنگام تولد چند ماهی اوقات خود را در کنار مادر سپری کند اما مسلماً این مدت محدود است و کودک باید در این حوزه نیز استقلال لازم را به دست آورد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بچه خجالتی چه ویژگی هایی دارد؟

طریقه صحیح دم کردن چای سبز , طرز صحیح برخورد کردن با کودکان , حمام کردن نوزاد

از دیدگاه روانشناسی خجالتی و کم‌‎رو بودن افراد نوعی اختلال شخصیتی و معلولیت اجتماعی به شمار می‌آید که درمان آن نیازمند روش‌های اصلاح رفتاری است. دکتر مهدی خادمی، روانشناس در خصوص علل خجالتی و کم‌رو بودن کودکان و راه‌های مقابله با آن، اظهار کرد: به طور طبیعی تمام افراد اجتماعی بوده و به ارتباط با دیگران نیازمند هستند و با توجه به اینکه خجالتی و کم‌رو بودن افراد نشانه‌ای از یک ضعف فردی که ناشی از عواملی نظیر تر‌سو بودن است، معمولا این افراد به دلیل این ویژگی از پیشرفت و ترقی باز می‌مانند. وی ادامه داد: معمولا افراد در سنین پایین‌تر، راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانند نسبت به رهایی از این ویژگی اقدام کنند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



رشد فکری کودک، مرحله به مرحله

نحوه صحیح خشک کردن دست , نحوه صحیح دم کردن چای سیاه , روش صحیح درست کردن چای

وقتی نوزادی متولد می شود مغز او کاملاً آماده است تا یک سری روابط را در حین یادگیری و تجربه موقعیت های گوناگون زندگی ایجاد نماید. ایجاد این روابط در ذهن و مغز کودک از همان بدو تولد آغاز شده و تا بزرگ سالی هم ادامه می یابد.رشد مغزی در کودکان طی یک دوره زمانی بسیار کوتاه اتفاق می افتد به طوری که در مواردی این تغییرات به حدی شدیدند که آثار بلندمدتی بر روی  ذهن و فکر کودک برجا می گذارند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



شب ادراری کودکان، علت تا درمان

شیوه صحیح آب پز کردن تخم مرغ , عذرخواهی کردن به شکل صحیح را بیاموزیم , آیا باد گلو کردن نوزاد واجب است
شب ادراری در کودکان و بزرگسالان ریشه در مشکلات روحی و جسمی دارد که به سادگی با تداوم و تکرار قابل درمان است. کودک شما اگر از شب ادراری رنج می برد نباید با تحقیر او را در شرایط بدتری قرار دهید چرا که این اشتباه رفتاری موجب بدتر شدن شرایط می شود. اگر فرزند شما هم دچار شب ادراری است حتماً می دانید که این مشکل می تواند بسیاری از والدین را خسته و کلافه کند. البته این تنها والدین نیستند که از این مشکل رنج می برند؛ بلکه خود کودک هم ممکن است به عنوان تلخترین تجربه زندگی اش از آن یاد کند.مشکل شب ادراری حتی از هیولای زیر تخت و پشت پرده اتاق خواب هم بیشتر کودک شما را آزار می دهد. به طوریکه او جرات نمی کند حتی یک شب در جای دیگری غیر از منزل بخوابد تا رازش آشکار نشود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : روش صحیح بغل کردن نوزاد