روایت علی لهراسبی از ممنوع الکاری اش : علی لهراسبی پس از انتشار جنجالی آلبوم ...


علی لهراسبی پس از انتشار جنجالی آلبوم «تصمیم» و چند کنسرت تهران و شهرستان کم کار شده و سکوت عجیبی را هم اختیار کرده است. تماشا: علی لهراسبی پس از انتشار جنجالی آلبوم «تصمیم» و چند کنسرت تهران و شهرستان کم کار شده و سکوت عجیبی را هم اختیار کرده است.

این خواننده که سال گذشته با تیتراژ موفق «خداحافظ بچه» در رسانه ملی هم حضوری منوفق داشت، درباره سکوت عجیب و طولانی اش به «موسیقی ما» گفت: «بعد از انتشار آلبوم «تصمیم» و اتفاق های خوبی که برای این آلبوم افتاد، همه تلاشم برگزاری تور کنسرت هایم در سراسر کشور بود که واکنش ها به آلبوم «تصمیم» هم به خوبی به من انرژی داده و کلی برنامه ریزی هم کرده بودم اما تنها هشت روز بعد از انتشار آلبوم، خبر رسید که ممنوع الکار شده ام و دیگر نمی توانم به اجرای برنامه و کنسرت بپردازم. داستان اجراهایم به تاخیر خورد و همه برنامه ریزی هایم به هم خورد و متاسفانه دیگر ماجرا به قدری وخیم شد که نتوانستم کاری کنم و از کنترل خارج شد. اوضاع همین طوری پیش رفت و داستان اجراها همانی شد که همه دیدند و من هم از این بابت خیلی ضربه خوردم.»

ممنوع‌الکاری ژیلا صادقی عکس‌های غواصی , راز ممنوع‌الکاری چهار سوپر استار دهه 60 سنمای ایران افشا شد , ممنوع الکاری برای حامد بهداد پس از اظهارات مهرجویی

لهراسبی درباره قهر محسوسش از رسانه ها هم گفت: «از بعضی رسانه ها بابت انتشار برخی اخبار دلگیرم. متاسفانه جنجال های آلبوم «تصمیم» آنقدر گسترده شد که روی فعالیت های هنری من تاثیر منفی گذاشت و کار به جایی رسیده بود که چیزی نمانده بود کیفیت بالای آلبوم زیر سایه این حاشیه ها گم شود اما خدا را شکر مخاطبان موسیقی ارتباط خوبی با آلبومم برقرار کردند و همین برای من کافی است. در حال کار کردن روی آلبوم جدیدم هستم و برنامه ریزی ام برای اواخر تابستان است که آن را وارد بازار کنم. هنوز هیچ اسمی برایش در نظر نگرفته ام و تمایلی به نام بردن از تیم کاری ام در این آلبوم در این مقطع ندارم اما به این آلبوم خیلی امید دارم و به نظرم همه فاکتورهای لازم برای موفقیت را دارد.»

این خواننده در پایان صحبت هایش درباره احتمال همکاری مجددش با برخی هنرمندان خارج نشین نیز گفت: «جواب این سوالت را نمی دهم! بگذار در زمان خودش در این باره صحبت کنم. خدا را چه دیدی؟ شاید اتفاق های بهتر و بزرگتر هم در آلبوم بعدی وجود داشت!»


ویدیو : روایت علی لهراسبی از ممنوع الکاری اش