رضائیان: استخاره کردم و مدیرعامل ملوان شدم/ با استیلی تاکنون کار نکرده ام :



استخاره , استخاره با قرآن , استخاره آنلاین

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: امروز راهی انزلی می شوم تا با محیط آشنا شوم و از پنجشنبه کارم را به طور رسمی آغاز می کنم.

مسعود رضائیان در مورد انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه ملوان،گفت: به هر حال من از جنوب به شمال رسیدم و انگار سرنوشت کاری ام اینگونه است که از دریا به دریا و از منطقه آزاد به منطقه آزاد دیگری بروم و کار کنم. حدود 8 روز مذاکره داشتیم و در نهایت امروز مدیرعاملی من در باشگاه ملوان قطعی شد.

وی ادامه داد: بعد از پیشنهاد مدیرعاملی به من چند روزی بررسی و مذاکره کردیم و حتی استخاره هم کردم و در نهایت به مسئولان باشگاه گفتم باید رضایت نامه ام را از نفت بگیرید و این کار را هم انجام دادند و من امروز راهی انزلی می شوم تا با شرایط آشنا شوم و روز پنجشنبه هم جلسه معارفه ام برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جدید ملوان در مورد شناختش از حمید استیلی گفت: من ایشان را به عنوان یک فوتبالیست سابق ملی و مربی می شناسم و از نزدیک با او کار نکرده ام و فقط یکی دوباری سلام و علیک باهم کرده ایم و گل زیبای او به آمریکا را هم من هم مثل سایر ایرانی ها به یاد دارم. او پتانسیل بسیار خوبی در مربیگری دارند و اخلاق مداری خوب در کلامشان جاری است ولی سابقه همکاری با او نداشته ام.

رضائیان در مورد اینکه کار در انزلی به عنوان یک مدیر غیربومی سخت خواهد بود، گفت: من هم تلاش می کنم با کار و کوشش فراوان بر این سختی ها غلبه کنم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد بی پولی این باشگاه گفت: اکنون تقریبا تمامی باشگاه های ایران مشکل بی پولی دارند و این مشکل مختص ملوان نیست و تلاش می کنم این باشگاه به خودکفایی اقتصادی برسد و هزینه های غیرضروری هم کاهش پیدا کند.

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو : رضائیان: استخاره کردم و مدیرعامل ملوان شدم/ با استیلی تاکنون کار نکرده ام