رابطه جنسی چند دقیقه باید باشد؟ : یک رابطه جنسی ایده آل در زمان کوتاه اتفاق ...


یک رابطه جنسی ایده آل در زمان کوتاه اتفاق نمی افتد. کمیت در رابطه جنسی مهم است. آمیزشی که کمتر از بیست دقیقه الی نیم ساعت طول بکشد، رضایت بخش نیست. وب سایت نی نی بان: یک رابطه جنسی ایده آل در زمان کوتاه اتفاق نمی افتد. کمیت در رابطه جنسی مهم است. آمیزشی که کمتر از بیست دقیقه الی نیم ساعت طول بکشد، رضایت بخش نیست.

رابطه جنسی، چند دقیقه باید باشد؟
 
میانگین زمان طول یک رابطه جنسی چند دقیقه باید باشد؟ , رابطه جنسی باید چند دقیقه باشد , زمان نرمال برای رابطه جنسی چند دقیقه است؟

رابطه جنسی چه مدت باید طول بکشد؟ آیا زمان خاصی مد نظر است ؟ چطور میشود زمان رابطه جنسی را طولانی تر کرد؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



تاثیر سن پدر در تولد کودکان و آینده آنها!

آنچه نامردها باید از رابطه جنسی بدانند , رابطه‌جنسی در دوران‌عقد چگونه‌باشد؟ , رابطه‌جنسی در دوران‌عقد چگونه‌باشد

این واقعیت قابل انکار نیست که تغییرات همه‌جانبه زندگی امروزی، سن ازدواج و زمان باروری را هم تحت‌تاثیر قرار داده است. بسیاری از ما تصور می‌کنیم فقط زنان با دیر ازدواج کردن و به تبع آن، دیر اقدام کردن برای بچه‌دار شدن، دچار مشکل می‌شوند و سن مردان کمتر به بچه‌دار شدن آنها ربط دارد در صورتی که این‌طور نیست. بچه‌دارشدن در جامعه امروزی با همه مشکلات آن، از اولویت‌های آخر زوج‌ها شده است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



به لباس نوزادم عطر بزنم؟!

از نظر جنسی چرا مرد باید بزرگ تر باشد , کارهایی که باید حتما قبل از رابطه جنسی انجام دهید , رابطه جنسی دهانی اطلاعاتی که باید بدانید

بسیاری از بچه‌ها جذب بوی خوب عطر‌ها و ادکلن‌ها می‌شوند و در زدن آن به لباس‌هایشان افراط می‌کنند. بعضی پدر و مادر‌ها نیز بدون توجه به حساس بودن بدن نوزادشان، برای خوش بو شدنش، به او عطر می‌زنند. اما چه لزومی دارد که بچه‌ها در سن نوزادی و یا کودکی عطر بزنند؟ به همین دلیل ما از دکتر وحیده صباغی، متخصص کودکان و نوزادان، درباره ضرورت عطر و ادکلن زدن برای نوزادان و کودکان پرسیدیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



چه کسانی می توانند از رحم اجاره ای استفاده کنند؟

روماتیسم دارم رابطه جنسی من چطور باشد ؟ , تصاویر مهمترین کارهایی که بعد از رابطه جنسی باید انجام داد , رابطه جنسی

ازدواج و تشکیل خانواده یکی از دغدغه های اصلی و اولیه بشر بوده است. فرزنددار شدن نیازی است که بشر همواره آن را احساس کرده است و عدم باروری همواره برای بسیاری از خانواده ها مشکل ساز شده است. امروزه با پیشرفت و رشد صورت گرفته در جوامع انسانی کمتر شاهد از هم پاچیدن کانون گرم خانواده ها به دلیل عدم داشتن توانایی در باروری هستیم و راه های بسیاری برای حل این مشکل به کمک خانواده ها آمده اند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



آیا کودک من باهوش است؟

فواید رابطه جنسی , رابطه جنسی دهانی , اولین رابطه جنسی

اگر از هر پدر و مادری بپرسید که آیا کودکتان باهوش است، تقریبا تمام آنها از «بله» استفاده می‌کنند. اما آیا این والدین درست فکر می‌کنند؟ اصولا چه فاکتورهایی برای مشخص کردن کودک باهوش از کودکانی که سطح هوشی متوسطی دارند وجود دارد؟ این گزارش را مرور کنید تا پاسخ پرسش‌هایی از این دست را در آن پیدا کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : رابطه جنسی چند دقیقه باید باشد؟