دستمزد خاکپور در تیم امید چقدراست؟ : محمد خاکپور تا پایان مرحله مقدماتی المپیک ...



امید , امید علومی , امید حاجیلی

محمد خاکپور تا پایان مرحله مقدماتی المپیک ریو با تیم ملی امید خواهد بود و چناچه تیم ملی امید به المپیک صعود کند او در این تورنمنت مهم هم روی نیمکت ایران خواهد نشست.

بر اساس اطلاعاتی که حبیب کاشانی اعلام کرد قرارداد سرمربی ایرانی تیم امید با فدراسیون فوتبال نیم میلیارد تومان خواهد بود که آن را فارغ از پاداش ها تا پایان بازی های مقدماتی المپیک که حدود دوماه دیگر در قطر برگزار می شود، دریافت خواهد کرد. منبع تامین این قرارداد کمیته ملی المپیک است و فدراسیون فوتبال این پول را متقبل نمی شود. اما غیر از این مبلغ جایزه ای معادل 150 میلیون تومان در صورت صعود تیم ملی امید به المپیک مشترکا از سوی حبیب کاشانی و فدراسین فوتبال به پرداختی دستمزد محمد خاکپور اضافه خواهد شد.

کاشانی مدیر تیم ملی امید پیشتر در برپایی اردوهای تدارکاتی تیم ملی امید هم گام های خوبی را برداشته بود و در تامین منابع مالی برای پیشبرد اهداف تیم ملی امید کمک های زیادی به فدراسیون فوتبال کرده است.

قرارداد قبلی محمد خاکپور و دیگر اعضای کادرفنی تیم امید بعد از بازی های مقدماتی ای که با تیم هایی چون عربستان و افغانستان برگزار شده بود، به پایان رسید و از آن موقع به بعد قراردادی امضاء نشده بود که همین سبب قهر خاکپور و استعفای وی شده بود.

 

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو : دستمزد خاکپور در تیم امید چقدراست؟