دستبرد نقابداران مسلح به یک بانک در مشهد : دستبرد نقابداران مسلح به یک بانک ...



دستبرد نقابداران مسلح به یک بانک در مشهد

دو جوان موتورسوار با دستبرد به یکی از شعب بانک ملت در مشهد میلیون ها تومان پول را سرقت کردند و متواری شدند.به گزارش خراسان، حدود ساعت 11:35 صبح روز پنجشنبه گذشته دو جوان در حالی که سوار یک دستگاه موتورسیکلت بودند از پیاده رو بولوار شهید قرنی مشهد وارد محوطه عقب نشینی بانک ملت شعبه شهید قرنی شدند و با تهدید به مرگ رئیس بانک، کارکنان و مشتریانی که وحشت زده شده بودند میلیون ها تومان وجه نقد را سرقت کردند. 

سارقان مسلح پس از ارتکاب جرم سوار بر موتورسیکلت از محل فرار کردند. با فرار سارقان آژیر خطر بانک به صدا درآمد و دقایقی بعد نیروهای انتظامی در محل حضور یافتند. بررسی های آنان بیانگر آن بود که سارقان برای ایجاد رعب و وحشت به شلیک تیر در داخل بانک اقدام کرده اند اما به کسی آسیبی نرسیده است.

جوانی که در محل وقوع سرقت حضور داشت درباره چگونگی وقوع حادثه به خراسان گفت: من در کنار خیابان ایستاده بودم که دیدم یک دستگاه موتورسیکلت که راکب آن کلاه کاسکت و سرنشین آن کلاه کشی به سر داشتند، از محوطه عقب نشینی بانک بیرون آمدند و از داخل پیاده رو رفتند. 

در همین حال بود که آژیر بانک به صدا درآمد یکی از اهالی فریاد می کشید که با فریادهای او در جریان سرقت مسلحانه قرار گرفتم اما من صدای شلیک گلوله را نشنیدم. یکی از مغازه داران اطراف محل سرقت نیز به خراسان گفت: من مشغول شست وشوی مغازه ام بودم که یکی فریاد زد بگیرید! بگیرید! بیرون که آمدم فهمیدم از بانک سرقت شده است. 

وی افزود: همزمان با بلند شدن صدای آژیر مردم جمع شدند اما مثل این که سلاح آن ها صدا خفه کن داشته است و صدای گلوله ها را نشنیدم. البته شاید به خاطر این که من مشغول کار بودم متوجه صدا نشدم. این در حالی است که فرمانده انتظامی مشهد از سابقه دار بودن سارقان مسلح خبر داد و به رسانه ها گفت: سارقان نقابدار با شلیک گلوله، متصدیان بانک را مجبور به پرداخت وجوه داخل بانک کرده و با موتورسیکلت متواری شده اند.

سرهنگ کریمی به نقل از رئیس بانک مبالغ مسروقه را ۴۲ میلیون تومان اعلام کرد اما پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی در این باره به خراسان اعلام کرد: در بررسی های بعدی مشخص شده است که سارقان ۲۸ میلیون تومان به سرقت برده اند . 

آخرین خبر نیز حاکی است، سارقان با تهدید اسلحه رئیس بانک را مجبور کردند تا در گاو صندوق را باز کند. پس از تعلل رئیس بانک و آنگاه که کلید گاو صندوق در داخل قفل آن گیر کرده بود سارقان دستپاچه شدند واقدام به شلیک 2 تیر هوایی کردند. سپس با برداشتن پول های جلوی پیشخان بانک که مبلغ 42 میلیون تومان بود با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

در عین حال تحقیقات در این باره ادامه دارد./خراسان

 


ویدیو : دستبرد نقابداران مسلح به یک بانک در مشهد