دزد شیشه ای از مسافران سرقت می كرد :       مرد معتاد پس از مصرف مواد مخدر ...



 

 

تصاویر جالب از چهره مسافران آنسوی شیشه بخار گرفته , درب ضد سرقت , ردیابی گوشی سرقت شده

 

مرد معتاد پس از مصرف مواد مخدر (شیشه) به جابه جایی مسافران می پرداخت و با تهدید چاقو اموالشان را سرقت می كرد


اوایل خرداد امسال مردی به پایگاه پنجم آگاهی تهران مراجعه و از یك راننده سارق شكایت كرد.


شاكی در تشریح ماجرای سرقت به پلیس گفت: در جاده مخصوص كرج سوار یك دستگاه خودرو شدم تا به تهران بیایم كه در میانه راه راننده با چاقو مرا تهدید به مرگ كرد و پس از سرقت اموالم، مرا از خودرو بیرون انداخت و متواری شد.



با شكایت این مرد، پرونده قضایی در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشكیل و تحقیقات در این ارتباط آغاز شد تا این كه چند روز قبل مالباخته دوباره به مركز پلیس مراجعه و عنوان كرد دزد اموالش را در دادسرا مشاهده كرده است.



با اطلاعاتی كه مالباخته در اختیار پلیس قرار داد، ماموران به دادسرای جنایی تهران مراجعه و پس از شناسایی متهم فراری، وی را كه برای آزادی چند زندانی به دادسرا آمده بود، دستگیر كردند.



سرهنگ علی اكبر اسدی، رئیس پایگاه پنجم آگاهی تهران در این باره به خبرنگار ما گفت: در تحقیق از این متهم معلوم شد وی به مواد مخدر اعتیاد داشته و پس از مصرف مواد مخدر شیشه به جابه جایی مسافران پرداخته و اموالشان را سرقت كرده است.



بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران دستور قضایی مبنی بر چاپ تصویر متهم بدون پوشاندن چهره را صادر كرد تا چنانچه مردم در دام وی گرفتار شده اند، با مراجعه به مركز پلیس و دادسرا از متهم شكایت كنند.... / جام‌جم آنلاین

 

 

 

 


ویدیو : دزد شیشه ای از مسافران سرقت می كرد