در هنگام حمله ی اسرائیل و آمریکا، رادار روسیه در کوه های ارمنستان به کمک ایران می آید/ :



در هنگام حمله ی اسرائیل و آمریکا، رادار روسیه در کوه های ارمنستان به کمک ایران می آید/مقابله موشکی مسکو با واشنگتن

چندی پیش دولت روسیه، لاوروف وزیر خارجه خود را به پایخت کشورهای ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان و اوزبکستان فرستاد. سفری که به منظور حفاظت از ایران در مقابل حمله ی بالقوه اسرائیل و امریکا از جهت همسایه های شمالی و شرقی ایران بود.

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبکا نوشت: چندی پیش دولت روسیه، لاوروف وزیر خارجه خود را به پایخت کشورهای ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان و اوزبکستان فرستاد. سفری که به منظور حفاظت از ایران در مقابل حمله ی بالقوه اسرائیل و امریکا از جهت همسایه های شمالی و شرقی ایران بود.

 

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، پس از بازگشت لاوروف به روسیه ، در روز 6 اپریل، ارتش روسیه اعلام کرد که موشک های زمین به هوا و پیشرفته ی اس 400 خود را به "کالینینگراد" منتقل کرده است. "کالینینگراد" منطقه ای در بالتیک است که توسط لهستان و لیتوانی احاطه شده و واکنش و پاسخ روسیه به طرح و برنامه امریکا برای سیستم سپر موشکی ضد ایران در اروپا و خاورمیانه است.

 

 

تفسیر حمله روسیه به ایران در زمان قاجار , پرتقال ایران به روسیه و ارمنستان می‌رود , فوتسال ایران روسیه

در ایروان، لاوروف توافقنامه ای را با سران این کشور نهایی کرد که بر اساس آن، پایگاه راداری روسیه در کوه های ارمنستان ایجاد می شود تا از آن طریق با رادار امریکا در ترکیه مقابله شود.

 

به نوشته ی دبکا، در هنگام  جنگ و در زمانی که ترکیه اطلاعات موشک های پرتاب شده ایران را به پایگاه امریکا در صحران نگب در سرمین های اشغالی انتقال می دهد، پایگاه روسیه در ارمنستان هم اطلاعاتی مشابه را در اختیار تهران قرار می دهد./انتخاب


ویدیو : در هنگام حمله ی اسرائیل و آمریکا، رادار روسیه در کوه های ارمنستان به کمک ایران می آید/