در مدت كم ناخن‌های‌تان را زیبا كنید : غصه بسیاری از خانم‌ها، بلندنشدن ناخن ...


غصه بسیاری از خانم‌ها، بلندنشدن ناخن و شكننده بودن آنهاست. ناخن‌های این افراد، بلافاصله بعد از جداشدن از گوشت یا ورقه ورقه شده یا می‌شكند ولی این اتفاقات به معنی دور شدن شما از رویای همیشگی‌تان یعنی داشتن ناخن بلند و خوش‌فرم نیست.
مجله زندگی ایده آل: غصه بسیاری از خانم‌ها، بلندنشدن ناخن و شكننده بودن  آنهاست. ناخن‌های این افراد، بلافاصله بعد از جداشدن از گوشت یا ورقه ورقه شده یا می‌شكند ولی این اتفاقات به معنی دور شدن شما از رویای همیشگی‌تان یعنی داشتن ناخن بلند و خوش‌فرم نیست. این مشكلات به دلیل كمبود مواد معدنی و ویتامین‌ها به وجود می‌آید كه تا زمان درمان ریشه‌ای آن می‌توانید از تقویت‌كننده‌ها كمك بگیرید.

با گل گاوزبان تقویت كنید

ناخن زیبا , عکس ناخن های زیبا , ناخن های زیبا

تقویت‌كننده كمپانی هیدرودرم تقویت‌كننده و مرطوب‌كننده ناخن است و انعطاف‌پذیری ناخن را زیاد می‌كند. با استفاده از این تقویت‌كننده كوتیكول اطراف ناخن نرم و باعث شفافیت و براقیت ناخن می‌شود. این تقویت‌كننده ناخن همراه با روغن بادام شیرین، جوجوبا، دانه انگور، گل‌گاو زبان و ویتامین‌های A و E باعث حفظ زیبایی ناخن شما می‌شود. در این محصول از مواد گیاهی كمك گرفته شده است.

 حدود قیمت: 11هزار تومان

رشد ناخن‌های‌تان را سرعت ببخشید

رازهایی برای داشتن ناخن های زیبا و قوی , راز داشتن ناخن زیبا , راز برای داشتن ناخن های زیبا

همیشه عواملی مثل هوای سرد، اشعه آفتاب، شوینده‌ها و... آب و چربی ضروری برای اتصال سلول‌های صفحه ناخن به یكدیگر را از بین می‌برند. این كرم تقویت‌كننده ماولا با نفوذ به ریشه ناخن (از راه پوست) این مواد ضروری را تامین می‌كند. كرم تقویت‌كننده ماولا باعث افزایش سرعت رشد ناخن‌ها شده و زیبایی را به دستان شما هدیه می‌دهد.

حدود قیمت: 48هزار تومان

معجون ویتامین ها

ناخن‌ زیبا , ناخن محکم و زیبا , ناخن‌های زیبا

كسانی كه دارای ناخن‌های حساس و شكننده هستند، به خوبی می‌دانند كه باید در انتخاب تقویت‌كننده هم دقت كنند كه باعث استحكام و تحریك رشد ناخن شود.  این تقویت‌كننده حاوی پروتئین گندم، پروتئین شیر، كلسیم و ویتامین C است. این محصول خطوط طولی روی سطح ناخن را برطرف می‌كند و با خواص ضدعفونی‌كنندگی كه دارد، موجب پیشگیری از ابتلا به عفونت‌های قارچی می‌شود. بیوتین موجود در رسپینا موجب تولید بهتر كراتین و در نتیجه تقویت ناخن می‌شود.

حدود قیمت: 15هزار تومان

با لایه‌لایه شدن ناخن خداحافظی كنید

ویتامین های ضروری برای داشتن ناخن زیبا , ناخن های محکم و زیبا , ناخن های زیبا وسالم

 لاك تقویت‌كننده ناخن آرت دكو، حاوی تمام ویتامین‌ها، مواد مرطوب‌كننده و روغن‌هایی است كه مورد نیاز ناخن‌های شكننده شماست. تقویت‌كننده آرت كو با روغن گیاهان وحشی و ویتامین‌های C، A و E از ناخن‌های شما و كوتیكول محافظت می‌كند و باعث زیباتر شدن ناخن‌های شما می‌شود؛ این زیباتر شدن سبب می‌شود دستان شما جوان‌تر از همیشه به نظر برسد. با استفاده از این تقویت‌كننده دیگر ناخن‌های شما لایه‌لایه نمی‌شود.

حدود قیمت: 45هزار تومان

در مدت كم ناخن‌های‌تان را زیبا كنید

برای داشتن ناخن هایی زیبا چه کنیم؟ , ناخن سالم و زیبا , جملات زیبا

كمپانی NEOSTRATA برای شما خانم‌هایی كه به ناخن‌های‌تان اهمیت می‌دهید، یك پیشنهاد جدید دارد. این تقویت‌كننده بی‌رنگ است و سریع جذب ناخن می‌شود. با زدن این تقویت‌كننده ناخن‌های ضعیف، شكننده، ترك‌دار و پوسته پوسته درمان می‌شود. اگر اهل لاك زدن‌های زیاد هستید یا از ناخن مصنوعی استفاده می‌كنید، حتما به این تقویت‌كننده فكر كنید.

 حدود قیمت: 45هزار تومان

لیمو درمانی کنید

کاشت ناخن , متن زیبا , طراحی ناخن

شاید بیشتر خانم‌ها با این مشكل روبه‌رو باشند كه بعد از حمام كردن یا گرمای زیاد ناخن‌های‌شان آسیب می‌بیند و ترك می‌خورد. ما به شما تقویت‌كننده فلورمار را پیشنهاد می‌كنیم. این محلول حاوی لیمو، روغن بادام و ویتامین‌ها بوده و با پوششی كه روی ناخن‌ها ایجاد می‌كند، باعث می‌شود ناخن‌ها سالم و سلامت باشند و از لحاظ ظاهری بسیار رشد كنند. این تقویت‌كننده ناخن‌ها را مقاوم‌تر كرده و از صدمه دیدن ناخن‌ها جلوگیری می‌كند.

حدود قیمت: 21هزار تومان


ویدیو : در مدت كم ناخن‌های‌تان را زیبا كنید