دایی، بنگر، قاضی و زائد در پرسپولیس، دنیزلی در بشیکتاش/ قلعه نوعی، اکبرپور و عنایتی در استقلال :



استقلال پرسپولیس , پرسپولیس استقلال , استقلال و پرسپولیس

 

شایعاتی پررنگ تر از واقعیت درباره نقل و انتقالات لیگ برتر؛

دایی، بنگر، قاضی و زائد در پرسپولیس، دنیزلی در بشیکتاش/ قلعه نوعی، اکبرپور و عنایتی در استقلال

 

فردانیوز: بازار شایعات فصل نقل و انتقالات لیگ برتر داغ تر از جابه جایی هایی است که که طی روزهای آینده شاهد آن خواهیم بود.

در شرایطی که نزدیک به 40 روز به آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده است، تیم ها از همین حالا در پی یارگیری و جذب بازیکنان مد نظر خود هستند و در این بین تفاوت های موجود بین برخی باشگاه ها در آینده آنها و نتیجه گیری فصل آینده تاثیرات مهمی خواهد گذاشت.

در این بین همچون گذشته دو تیم سرخابی پایتخت در مرکز ثقل نقل و انتقالات این فصل قرار گرفته اند. استقلالی ها که هنوز وضعیت مدیریت خود را مشخص نکرده اند و همین امر سبب شده وضعیت کادر فنی نیست در هاله ای از ابهام قرار گیرد. از سوی دیگر مدیریت پرسپولیس کاملا ساکت و آرام در پی یارگیری و جذب بازیکنان جدید است و به نظر می رسد که این بار نوبت قرمز پوشان است که یک تیم کهکشانی را تحویل لیگ دهند.

شایعات زیر را باور کنید

طی روزهای اخیر صحبت هایی در خصوص جذب بازیکنان و مربیان جدید برای دو تیم استقلال و پرسپولیس به گوش می رسد.

جای تعجب نیست اگر طی روزهای آینده صحبت از جدایی مصطفی دنیزلی و بازگشت علی دایی به پرسپولیس مطرح شود چراکه شنیده می شود دنیزلی به تفاهماتی با باشگاه بشیکتاش رسیده و از طرفی نیز رویانیان شنبه شب در برنامه ورزش از نگاه دو به صراحت اعلام کرد که اگر دنیزلی دل من را قرص نکند و قول قهرمانی ندهد باید از پرسپولیس برود.

از سوی دیگر بازگشت امیر قلعه نوعی به استقلال قطعی شده و این در شرایطی است که هنوز وضعیت مدیریت این باشگاه مشخص نیست. جلسه هیئت مدیره یکشنبه این تیم تکلیف مدیرعامل باشگاه را نیز مشخص می کند تا خیال هواداران برای فصل آینده راحت شود.

این در حالی است که فتح الله زاده پیش از آنکه هر گونه تغییری در وضعیت مدیریت این تیم ایجاد شود، اعلام کرده که با یک بازیکن سر زن و یک هافبک قرارداد بسته است. با توجه به پیشینه سیاوش اکبرپور و رضا عنایتی و علاقه آنها به استقلال به احتمال بسیار زیاد این دو بازیکن فصل آینده در استقلال بازی خواهند کرد.

ایمون زاید با پرسپولیس به توافق رسیده و فصل آینده برای این تیم بازی خواهد کرد. از سوی دیگر محمد قاضی، بازیکن سابق ذوب آهن هم به طور حتم فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهد داشت. محسن بنگر هم اعلام کرده که 99 درصد پرسپولیسی است و با توجه به اینکه جلال حسینی نیز گفته با بنگر به تفاهم رسیده که با هم به یک تیم بروند، فصل آینده دفاع پرسپولیس با حضور این دو بازیکن تقویت می شود./فردانیوز


ویدیو : دایی، بنگر، قاضی و زائد در پرسپولیس، دنیزلی در بشیکتاش/ قلعه نوعی، اکبرپور و عنایتی در استقلال