دانلود برنامه Comodo Mobile Security برای اندروید : Comodo به صورت همه جانبه ...


Comodo به صورت همه جانبه اسمارت فون شما را زیر ذره بین می گیرد و از لو رفتن اطلاعات شما جلوگیری به عمل می آورد. با نصب بودن این آنتی ویروس از بابت تهدیدات مختلف اینترنتی خیالتان راحت باشد، چرا که فایروال قدرتمند کومودو همه ی تهدیدات را بلوکه می کند.



پادشا :
همانگونه که مستحضرید تامین امنیت در دنیای امروزی به عنوان یکی از اصلی ترین موارد در سیستم های رایانه ای و تلفن های همراه مطرح می باشد و برای جلوگیری از ورود ویروس ها و ابزارهای مخرب به سیستم می بایستی حداقل یک آنتی ویروس برروی آن نصب باشد. نرم افزارهای آنتی ویروس مختلفی وجود دارند که هرکدام دارای کاربران مخصوص به خود هستند و پس از معرفی چندین آنتی ویروس امروز قصد معرفی انتی ویروس و فایروال قدرتمند Comodo Mobile Security را برای سیستم عامل اندروید داریم. Comodo به صورت همه جانبه اسمارت فون شما را زیر ذره بین می گیرد و از لو رفتن اطلاعات شما جلوگیری به عمل می آورد. با نصب بودن این آنتی ویروس از بابت تهدیدات مختلف اینترنتی خیالتان راحت باشد، چرا که فایروال قدرتمند کومودو همه ی تهدیدات را بلوکه می کند. با این برنامه شما قادر خواهید بود به راحتی تماس های مزاحم و پیام های متنی اسپم را فیلتر کنید و با توجه به کلمات کلیدی خاص پیام های مختلف را بلاک کنید. ضد سرقت کومودو به شما این امکان را می دهد که در صورت دزدیده شدن و یا مفقود شدن گوشیتان به راحتی تمام داده ها را حذف کنید و یا گوشی خود را توسط نقشه های مختلف ردیابی و پیدا کنید.

آنتی ویروس Comodo به طور کلی شامل ۱۰ بخش مختلف می شود که به صورت جداگانه آن ها را به صورت مختصر شرح می دهیم:

- بخش اول Antivirus: این بخش به صورت ۲۴ ساعته گوشی شما را کنترل می کند و ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها و انواع بدافزارها را حذف و بلوکه می کند. شناسایی سریع و قدرت بالای این بخش حائز اهمیت می باشد.

- بخش دوم Software Manager: با این بخش شما قادر خواهید بود به راحتی برنامه های نصب شده را مشاهده و اقدام به گرفتن نسخه پشتیبان از آن ها کنید.

- بخش سوم System Optimizer: این بخش تمام فرآیندهای در حال اجرا را برای شما به نمایش می گذارد تا ببینید هر برنامه و یا بازی چه مقدار از حافظه را اشغال می کنند و در صورت مصرف بالای برنامه ای آن را متوقف کنید.

- بخش چهارم Task Scheduler: این بخش برای اجرای اتوماتیک فرایند اسکن گوشی در بازه های زمانی دلخواه مصلا روز به روز و یا هرماه یک بار می باشد که در نوع خود قابلیت جالبی است.

- بخش پنجم SMS and Call Blocking: این بخش برای بلوکه کردن تماس های ناخواسته و پیامک ها می باشد و همانطور که گفته شد می توانید با کلمات کلیدی خاص از دریافت اس ام اس های مختلف جلوگیری کنید.

- بخش ششم Privacy Protection: حریم خصوصی شما عبارت است از شماره تلفن ها ، پیام های متنی ، تماس ها و.. که برای هر کاربری بسیار مهم است پس با این آنتی ویروس از فاش شدن آن ها جلوگیری کنید.

- بخش هفتم Privacy Advisor: این بخش به شما اجازه می دهد که به سرعت از برنامه های که برای اجزا نیاز به دریافت اطلاعات شما هستند باخبر شوید.

- بخش هشتم Anti-theft Protection: بخش ضد سرقت نیز در نوع خود جالب است که با آن می توانید به سرعت گوشی خود را پیدا کنید و یا عملیاتی نظیر حذف داده ها را انجام دهید. این بخش حتی با عوض شدن سیمکارت نیز کار میکند.

- بخش نهم Backup: این بخش به شما این امکان را می دهد که از اطلاعات مهم خود از جمله لیست تماس ، پیام های متنی و فضای خصوصی نسخه ی پشتیبان تهیه کنید و در صورت حذف آن ها را برگردانید.

- بخش دهم Traffic Monitoring: این بخش کنترل پهنای باند گوشیتان را در دست میگیرد و با کارهایی همچون جلوگیری از استفاده ی بیش از حد از پهنای باند مفید واقع خواهد شد.

دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید , دانلود برنامه برای اندروید , دانلود برنامه ریکاوری برای اندروید  دانلود برنامه vivavideo برای اندروید , دانلود برنامه کیو ار کد برای اندروید , دانلود برنامه insta face برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود برنامه بلوا بتکس اندروید برای کامپیوتر , دانلود برنامه کاربردی جعبه ابزار برای اندروید , دانلود برنامه apus launcher برای اندروید


ویدیو : دانلود برنامه Comodo Mobile Security برای اندروید