دانلود برنامه Anti Thief برای iOS : تا به حال به این فکر کردید که اگر خدایی ...


تا به حال به این فکر کردید که اگر خدایی نکرده آیفونتان دزدیده شود چطور آن را پیدا کنید؟ این نرم‌افزار مفید را روی گوشی خود نصب کنید تا اصلا از دزدیده شدن آیفونتان جلوگیری کنید!!! یا اگر دزدیده شد، دزد را شناسایی کنید!



پادشا :
تا به حال به این فکر کردید که اگر خدایی نکرده آیفونتان دزدیده شود چطور آن را پیدا کنید؟ لابد با "آیفونم را پیدا کن" یا برنامه دیگر... اما اگر آقای یا خانم دزد تمام اطلاعات آیفونتان را پاک کرده باشد چه؟ پس این نرم‌افزار مفید را روی گوشی خود نصب کنید تا اصلا از دزدیده شدن آیفونتان جلوگیری کنید!!! یا اگر دزدیده شد، دزد را شناسایی کنید!

برای این کار 4 روش وجود دارد:
* آلارم حرکت - وقتی روی میز کارتان آیفونتان را می‌گذارید و کسی آن را بر می‌دارد، با اولین حرکت آلارم آیفون به صدا در می‌آید و همه برنامه‌ها قفل می‌شود تا شما از راه برسید و با پسورد خود صدای آن را قطع کنید.
* جلوگیری از جیب‌دزدی - این نرم‌افزار با به کارگیری سنسور پراکزیمیتی (مجاورت) کاری می‌کند که وقتی آیفونتان توی جیبتان است و با آن حرکت می‌کنید هیچ آلارمی ندهد اما به محض اینکه آیفون از جیب خارج شد شروع به زنگ زدن کند.
* جلوگیری از کیف‌دزدی - مثلا وقتی در مترو هستید و گوشی‌تان در کیفتان است احتمال دارد دزدیده شود. اما نگران نباشید! با این برنامه، به محض اینکه آیفونتان از کیف خارج شود شروع به زنگ زدن خواهد کرد.
* جلوگیری از قطع سیم - شارژ وقتی گوشیتان به شارژ است، در صورتی که از برق کشیده شود و اتصالش قطع شود شروع به زنگ زدن خواهد کرد.
* از جناب دزد عکس بگیرید!!! - این نرم‌افزار بعد از فعال شدن، تا 5 ثانیه به شما مهلت می‌دهد که با پسورد تنظیم شده آلارم را قطع کنید. اگر قطع نشد بلافاصله دو عکس با دوربین جلو از فرد مورد نظر می‌لندازد و به طور اتوماتیک آن را در عکس‌ها ذخیره کرده و سپس به طور خودکار آن را در فضای ابری به اشتراک می‌گذارد! و شما از طریق مک‌بوک، آیپد و آیپاد می‌توانید به حساب شخصی خود در فضای ابری دسترسی پیدا کرده و دزد محترم را شناسایی کنید!

توجه: این برنامه 0.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود برنامه اینستاگرام برای کامپیوتر , دانلود برنامه کاهش حجم عکس برای کامپیوتر , دانلود برنامه viva video برای ویندوز  دانلود برنامه باز کردن فایل زیپ برای کامپیوتر , دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید , دانلود برنامه برای اندروید


لینک دانلود مستقیم از iTunes

دانلود برنامه ضبط صدا برای کامپیوتر , دانلود برنامه dlna برای کامپیوتر , دانلود برنامه باز کردن فایل rar برای کامپیوتر



ویدیو : دانلود برنامه Anti Thief برای iOS