دانلود بازی Island Raiders برای اندروید : داستان بازی Island Raiders از این ...


داستان بازی Island Raiders از این قرار است که شما باید با ابزارهایی که در دست دارید روستای خود را با دقت و اصول بنا نمایید و آنرا به بهترین نحو رونق بخشید و به جنگ قبایل رفته و جنگ کنید و غنیمت کسب کنید.



پادشا :
Island Raiders (به فارسی: مهاجمان جزیره) یک بازی با گرافیک اچ دی خیره کننده و صداگذاری عالی از استودیوی معروف بازی سازی tap4fun است که در سبک بازی های استراتژیک آنلاین قرار می گیرد. این بازی تا حد بسیار زیادی شبیه بازی معروف Clash Of Clans است. داستان بازی Island Raiders از این قرار است که شما باید با ابزارهایی که در دست دارید روستای خود را با دقت و اصول بنا نمایید و آنرا به بهترین نحو رونق بخشید و به جنگ قبایل رفته و جنگ کنید و غنیمت کسب کنید و در این میان از حمله سایر قبایل به دهکده خود هم غافل نشوید زیرا برایتان گران تمام خواهد شد. شما میتوانید امپراطوری خود را با سلیقه خود بنا کرده و حواستان باشد که هنگامی که ابزارهای شما رو به تحلیل است مراقب حمله سایر دشمنان نیز باشید ، چون نداشتن امکانات برای شما بهترین فرصت برای حمله دشمن به شماست ! فراموش نکنید این بازی به صورت آنلاین و بین تمام کاربران جهان می باشد. پس ساختمان های خود را اصولی بنا کنید و حواستان باشد معتاد بازی نشوید!

دانلود بازی برای اندروید 4 , دانلود بازی شطرنج برای اندروید , دانلود بازی هازل برای اندروید  دانلود بازی baby hazel برای اندروید , دانلود بازی برای اندروید 44 2 , دانلود بازی شهرسازی برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود بازی line runner برای اندروید , دانلود بازی پیانو برای اندروید , دانلود بازی evoker برای اندروید


ویدیو : دانلود بازی Island Raiders برای اندروید