دانلود بازی Fisher Birds برای iOS : Fisher Birds یک بازی ماهیگیری فوق العاده ...


Fisher Birds یک بازی ماهیگیری فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که طرفداران بسیاری دارد. گرافیک بازی بسیار جذاب و خیره کننده می باشد و دارای مراحل متنوعی همچنین گیم پلی فوق العاده روان و جذاب می باشد.



پادشا :
با نزدیک شدن به فصل تابستان حال و هوای ماهی گیری نیز آغاز خواهد شد! Fisher Birds یک بازی ماهیگیری فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که طرفداران بسیاری دارد. گرافیک بازی بسیار جذاب و خیره کننده می باشد و دارای مراحل متنوعی همچنین گیم پلی فوق العاده روان و جذاب می باشد. شما در این بازی میتوانید پرواز کنید و به شکار ماهی ها بپردازید البته دقت نمایید که نیاز نیست حتما تمامی ماهی ها را شکار کنید، می توانید به پرواز بپردازید در کنار لذت بردن از پرواز، در صورت تمایل به شکار ماهی ها بپردازید البته در این میان کلاغ هایی هم شما را اذیت خواهند کرد که باید مواظب آنها هم باشید. لازم به ذکر است که بازی را می توانید به صورت گروهی و همراه دوستانتان انجام دهید.

توجه: این بازی 1.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر , دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر  دانلود بازی زامبی برای کامپیوتر , دانلود بازی ترسناک برای کامپیوتر , دانلود بازی ماشین سواری برای کامپیوتر


لینک دانلود مستقیم از iTunes

دانلود بازی والیبال 2016 برای کامپیوتر , دانلود بازی برای xbox 360 , دانلود بازی captain america برای pc



ویدیو : دانلود بازی Fisher Birds برای iOS