دانلود بازی Dead Trigger 2 برای iOS : برنده جایزه بهترین بازی شوتر اول شخص ...


برنده جایزه بهترین بازی شوتر اول شخص زامبی دوباره بازگشته است! نسخه اول این بازی تاکنون بیش از 26 میلیون بار دانلود شده است. در بازی Dead Trigger 2 وارد دنیایی شوید که تمام انسان ها برای بقای خود در حال جنگ با زامبی ها می باشند.



پادشا :
برنده جایزه بهترین بازی شوتر اول شخص زامبی دوباره بازگشته است! نسخه اول این بازی تاکنون بیش از 26 میلیون بار دانلود شده است. در بازی Dead Trigger 2 وارد دنیایی شوید که تمام انسان ها برای بقای خود در حال جنگ با زامبی ها می باشند. یک محل امن و مجهز پیدا کنید تا از زامبی ها مخفی بمانید تا بتوانید راهی برای زنده ماندن یا مبارزه با آن ها پیدا کنید. طاعون زامبی در سراسر کره زمین پخش شده است و تنها راه مبارزه با آن کشتن زامبی های تشنه به خود انسان است! این به شما بستگی دارد که آیا می توانید برای بقا خود و بشریت آن ها را نابود کنید یا خیر؟

انگشت شما قوی تر از تفنگ است
کنترل بازی را می توانید از میان سه حالت کنترل لمسی، کنترل مخصوص بازیکنان ویژه و جوی استیک انتخاب نمایید. آیا بازی بر روی کنسول را ترجیح می دهید؟ نگران نباشید این بازی به طور کامل از گیم پد پشتیبانی می کند.

گرافیک بی نظیر
پوشش گیاهی پویا، بازتاب واقعی آب، افکت های فوق العاده و سایر ویژگی ها دست به دست هم داده اند و یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی که تاکنون نظبر آن را مشاهده نکرده اید ایجاد کرده اند! در کوچه های تاریک و خلوت، خیابان ها، معادن فلز متروکه و صحرای آفریقا به کشتار زامبی ها بپردازید.

داستان فوق العاده زیبا و واقعی
شما تنها نیستید! شرکت در مقاومت جهانی، مبارزه برای به دست آوردن ایستگاه های رادیویی و بقا در بخش تک نفره بازی بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد.

مخفیگاه
در مکان های مختلف بگردید و افرادی را که مهم به نظر می رسند نجات دهید. این افراد ممکن است شامل: پزشک، قاچاقچی، مهندس و … باشد به شما در بدست آوردن سلاح های جدید کمک خواهند کرد.

ویژگی ها:
- گرافیک سه بعدی خارق العاده با افکت های پیش پرداخته و نورپردازی های حرفه ای
- کاراکتر ها و محیط کاملا سه بعدی با نمایش جزئیات دقیق مراحل
- افکت های صوتی ۳D با کیفیت بسیار بالا و زنده
- نمایش کپچر های کیفیت بالا
- بیش از ۴۰ ساعت گیم پلی
- و …

دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر , دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر  دانلود بازی زامبی برای کامپیوتر , دانلود بازی ترسناک برای کامپیوتر , دانلود بازی ماشین سواری برای کامپیوتر


لینک دانلود مستقیم از iTunes

دانلود بازی والیبال 2016 برای کامپیوتر , دانلود بازی برای xbox 360 , دانلود بازی captain america برای pc



ویدیو : دانلود بازی Dead Trigger 2 برای iOS