خواستگاری مرگبار پسر جوان در خیابان مولوی : خواستگاری مرگبار پسر جوان در خیابان ...



خواستگاری مرگبار پسر جوان در خیابان مولوی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس كلانتری ۱۱۶ مولوی از قتل جوانی ۲۲ ساله در جریان مراسم خواستگاری در چند روز گذشته خبرداد و گفت : تحقیقات تكمیلی در این زمینه ادامه دارد.

 

سرگرد اسماعیل زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت : ماموران كلانتری ۱۱۶ در چند روز گذشته با كسب خبری مبنی بر وقوع یك مورد درگیری در میدان «محمدیه» به محل مراجعه و مشاهده كردند جوانی ۲۲ ساله در این درگیری از ناحیه کتف و پهلوی سمت چپ زخمی شده و به علت شدت جراحت جان خود را از دست داده است.

 

اسماعیل زاده افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متوفی با دختری به نام «نسرین» آشنا و با رد در خواست ازدواجش توسط خانواده او مواجه شده بود كه در بررسی های صورت گرفته روشن شد مقتول در شب حادثه به منزل سه نفراز بستگان این دختر برای تكرار دوباره درخواست ازدواجش رفته که یکی از آنان پسر عمه متوفی بوده است.

 

رییس كلانتری ۱۱۶ مولوی گفت : ماموران ضمن مراجعه به محل در حیاط منزل فرد مذكور، موتورسیكلتی را كه آغشته به خون بود مشاهده كردند و در این رابطه پنج نفر را شناسایی و به كلانتری انتقال دادند.

 

به گزارش ایسنا، وی از تحویل دستگیرشدگان برای سیر مراحل قانونی پرونده شان به مراجع ذیصلاح خبر داد و گفت : تحقیقات تكمیلی در خصوص روشن شدن حقایق این پرونده ادامه دارد ./انتخاب


ویدیو : خواستگاری مرگبار پسر جوان در خیابان مولوی