خبرهای داغ نقل و انتقالاتی پرسپولیس : در حالی که برانکو هنوز لیست ورودی و خروجی ...


در حالی که برانکو هنوز لیست ورودی و خروجی تیم پرسپولیس را به سرپرست باشگاه نداده است، اما گمانه زنی‌هایی در این زمینه وجود دارد. باشگاه خبرنگاران: فصل نقل و انتقالات هنوز شروع نشده اما بازار شایعات نقل و انتقالات داغ است.

** عالیشاه بر سر دوراهی

هافبک پرسپولیس برای گذراندن خدمت سربازی باید به یکی از تیم‌های نظامی بپیوندد.
 
امید عالیشاه به تازگی فارغ التحصیل از دانشگاه پرسپولیس شده است. بر این اساس دیگر نمی‌تواند از امتیاز دانشجو بودنش استفاده کند.

به هر حال باشگاه تراکتور سازی خواهان جذب عالیشاه هافبک سرعتی و تکنیکی است، اما مسئولان پرسپولیس تمایلی به حضور این بازیکن در تراکتور سازی ندارند و ترجیح می‌دهند عالیشاه همانند حسین ماهینی به ملوان انزلی بپیوندد.

**ادینهو دریک قدمی سرخپوش شدن

طبق اعلام سایت دوحه اسپورت لویسانو ادینهو از فهرست تیم السیلیه قطر  کنار رفت و وی در ماه ژانویه به طور رسمی از السلیه جدا می‌شود.

 گفته می‌شود مسئولان باشگاه قطری با جدایی ادینهو موافقت کردند و این بازیکن در فصل نقل و انتقالات زمستانی این تیم قطری را ترک می‌کند.

ادینهو با قرار دادی یک ساله به تیم السیلیه قطر پیوست، اما تنها یک گل به به ثمر رساند و با آمادگی عبدالقادر السیادی به بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد به هر حال باید دید ادینهو که از دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی پیشنهاد دارد با کدام یک قرار داد می‌بندد.

** احتمال بازگشت نوری به پرسپولیس

طبق شنیده‌ها کاپیتان سابق پرسپولیس در آستانه جدایی از تیم قطری قرار داد و احتمال پیوستنش به پرسپولیس زیاد است.

به هرحال روزنامه الوطن قطر، جدایی نوری از مسیر قطر را قطعی دانست و مسئولان باشگاه قطری از عملکرد محمد نوری رضایت ندارد و قصد جذب بازیکن برزیلی به جای وی را دارند.

البته برانکو خاطرات خوبی از همکاری با نوری دارد و بدش نمی‌آید این هافبک تکنیکی و بازی ساز را به خدمت بگیرد.

بازگشت نوری به پرسپولیس گران تمام نمی‌شود چرا که با پرداخت 500 میلیون تومان نوری می‌تواند دوباره با پرسپولیس شود.

** کاوه رضایی مد نظر برانکو

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن مد نظر برانکو است.

با توجه به اینکه مهاجمان پرسپولیس در نیم فصل اول موقعیت‌های زیادی را هدر دادند، بر این اساس سرمربی قصد دارد مهاجم در فصل نقل و انتقالات به خدمت بگیرد.

گفته می‌شود کاوه رضایی در لیست بازیکنان مد نظر برانکو قرار دارد.

به هر حال باید دید مهاجم ذوب آهن به پرسپولیس می‌پیوندد یا نه!


ویدیو : خبرهای داغ نقل و انتقالاتی پرسپولیس