حنطه: به تنهایی نمی‌توانم معجزه کنم : سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: ...


سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: در دیدار مقابل پدیده حق ما شکست نبود. خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: در دیدار مقابل پدیده حق ما شکست نبود.

علی حنطه پس از شکست خانگی 3 بر 2 تیمش مقابل پدیده گفت: طی دو روزی که در کنار استقلال اهواز بودم فقط توانستم از نظر روحی و روانی شکست سنگین مقابل راه‌آهن را از ذهن بازیکنان پاک و خوب بازی کردن مقابل حریفان را به ذهن آنها تزریق کنم.

وی ادامه داد: تمام تماشاگران حاضر در ورزشگاه امروز شاهد بودند که خوب بازی کردیم هر چند که به این خوب بازی کردن امتیازی نمی‌دهند اما حق ما شکست مقابل پدیده نبود. تلاش خواهیم کرد در بازی‌های آینده استقلال را ابتدا ریکاوری و سپس مشکلات روحی روانی بازیکنان را برطرف کنیم.

سرمربی استقلال اهواز تصریح کرد: هدف اول من در این تیم برطرف کردن مشکلات مالی بازیکنان است و سپس به دنبال جذب مهاجم خارجی گل زن هستیم باید همه با هم تیم را از نظر روحی تقویت کنیم چرا که حضور در این مکان جدول رده‌بندی نیاز به مساعدت عملی دارد و همه باید کمک کنند چون به تنهایی نمی‌توانم معجزه کنم.

علی حنطه گفت: اگر تا پایان فصل در این تیم ماندم تعدادی از بازیکنان را تغییر خواهم داد و بازیکنان با انگیزه کم هزینه جذب خواهم کرد.


ویدیو : حنطه: به تنهایی نمی‌توانم معجزه کنم