حسن معجونی و باران کوثری همبازی شدند : حسن معجونی که به تازگی بازی در فیلم ...


حسن معجونی که به تازگی بازی در فیلم «بی‌نامی» را به پایان برده است، معتقد است بعضی جوانان حرف‌های تازه‌ای در سینما دارند. خبرگزاری صبا: حسن معجونی که به تازگی بازی در فیلم «بی‌نامی» را به پایان برده است، معتقد است بعضی جوانان حرف‌های تازه‌ای در سینما دارند.

این هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود افزود: به تازگی در فیلم «بی‌نامی» کار علیرضا صمدی بازی داشتم که یک فیلم اولی است و به گفته او این فیلم یک اثر شخصیت‌محور و درباره یک مرد مردد است.

باران کوثری , بیوگرافی باران کوثری , باران کوثری instagram

معجونی که در این فیلم با باران کوثری، پوریا رحیمی سام، مهتاب ثروتی، شهروز دل‌افگار و ... همبازی بوده است، ادامه داد: فیلمبرداری ما هفته پیش به پایان رسید و در کل حدود 27 جلسه طول کشید.

این بازیگر که پیش از این در نمایش‌های «کوارتت» و «در میان ابرها» با باران کوثری همبازی بوده است، درباره بازی‌اش در فیلم یک کارگردان فیلم اولی توضیح داد: در این چند ساله جوانان حاضر در گروه «هنر و تجربه» قدری ثابت کرده‌اند که حرف برای گفتن دارند. بویژه کسی که تازه وارد سینما می‌شود و اولین فیلم خود را می‌سازد، می‌خواهد خود را ثابت کند و معمولا هم چنین کارگردان‌های جوانی انرژی‌های خوبی دارند.

این کارگردان و مدرس تئاتر درباره فعالیت‌هایش در حوزه تئاتر گفت: نمایشی را براساس قصه «ابر صورتی» نوشته علیرضا محمودی برای اجرا در جشنواره تئاتر عروسکی آماده می‌کنم که در این نمایش کیوان سررشته در بخش متن، الکا هدایت به عنوان دستیار کارگردان، هما ساداتیان در ساخت عروسک و شایلان عشایری در بخش صحنه همکاری دارند.

به گفته او، این نمایش یک کار عروسکی ویژه مخاطب بزرگسال است.

معجونی که سال‌ها پیش دو نمایش «خرس» و «خواستگاری» از آثار چخوف را اجرا کرده بود، از اجرای این نمایش‌ها با گروهی از هنرجویان جوانش در رشت خبر داد.

وی که مدتی است در رشت زندگی می کند، ادامه داد: نمایش ما در مقایسه با آنچه که سال‌ها پیش در تهران اجرا کردم، تغییرات زیادی دارد و بزودی با زبان گیلکی در رشت به صحنه خواهد رفت.

حسن معجونی مرداد امسال نیز با نمایش «ایوانف» به کارگردانی امیررضا کوهستانی در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه خواهد رفت.


ویدیو : حسن معجونی و باران کوثری همبازی شدند