حدود 300 هزار نفر برای شركت در آزمون های علمی كاربردی ثبت نام كردند :           تهران ...



 

 

دانستنی های علمی برای نوجوانان , 9 روش علمی برای کاهش وزن در ورزشکاران , آزمون تست هوش آنلاین برای کودکان

 

 

 

تهران - معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش كشور از ثبت نام نزدیك به 300 هزار نفر داوطلب برای شركت در آزمون های كاردانی، كارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه جامع علمی كاربردی سال 1389 خبر داد.

'ابراهیم خدایی' روز جمعه با ارائه این آمار به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: مهلت ثبت نام اینترنتی داوطلبان آزمون های دانشگاه جامع علمی كاربردی سال 1389 در ساعت 24 روز چهارشنبه سوم آذر ماه به پایان رسید و در مهلت تعیین شده، نزدیك به 170 هزار نفر برای شركت در آزمون دوره های كاردانی و حدود 130 هزار نفر نیز برای شركت در آزمون دوره های كارشناسی پیوسته و كارشناسی ناپیوسته (كاردانی به كارشناسی) این دانشگاه ثبت نام كردند.

وی یادآور شد: براساس ظرفیت های تعیین شده، تعداد 96 هزار و 180 نفر در دوره های كاردانی، یك هزار و 100 نفر در دوره های كارشناسی و 42 هزار و 80 نفر در دوره های كارشناسی ناپیوسته امسال دانشگاه جامع علمی كاربردی پذیرفته خواهند شد.

خدایی، زمان صدور اینترنتی كارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون های علمی كاربردی سال 1389 را از روز 13 تا 15 دی ماه 1389 اعلام كرد و گفت: داوطلبان می توانند در مهلت تعیین شده با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده و گرفتن پرینت از كارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام كنند.

آزمون دوره های كاردانی، كارشناسی و كارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی كاربردی در روز جمعه 17 دی ماه 1389 برگزار می شود..../تحلیل:ایرنا


ویدیو : حدود 300 هزار نفر برای شركت در آزمون های علمی كاربردی ثبت نام كردند