جشن خیابانی در لندن برای بردن جام ویمبلدون/ بریتانیایی ها: اندی ماری «مچکریم»! :



اندی ماری رویای 77 ساله لندنی ها برای پیروزی در ویمبلدون را با شکست دادن نوواک جوکوویچ محقق کرد.

 

اندی ماری , از بین بردن موهای زاید برای همیشه , پماد برای از بین بردن جای بخیه


اندی ماری

 

مواد غذایی برای بالا بردن فشار خون , روشی خونگی برای ازبین بردن قارچ انگشت , بالا بردن گرافیک برای اجرای بازی


اندی ماری
اندی ماری رویای 77 ساله انگلیسی ها را محقق کرد

 

از بین بردن بوی ماهی برای پخت , روشی برای از بین بردن پف چشم , بالا بردن اراده برای لاغر شدن


نوواک جوکوویچ
نوواک جوکوویچ در بازی فینال ویمبلدون اسیر تنیسور میزبان شد



راهکارهایی برای از بین بردن پف زیر چشم , نماز برای از بین بردن خشونت , ماسک برای از بین بردن لک صورت


جوکوویچ
جوکوویچ که از بازی با دل پوترو حسابی خسته بود

 

نامه برای ماری کوری , داروی گیاهی برای بالا بردن میل جنسی , توصیه برای بردن لان ها


اندی ماری
اندی ماری پیروزی بزرگش را باور ندارد


 اندی ماری کاری کرد تا مردم بریتانیا برای پایان یک حسرت بزرگ ورزشی ، با ماشین های شان در سطح خیابان ها بوق بزنند و احتمالا در کامنت های شان در فضاهای مجازی بنویسند :« مچکریم!»


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛اندی ماری بعد از 77 سال توانست اولین بریتانیایی باشد که جام قهرمانی ویمبلدون را بالای سر می برد. ماری بعد از چند سال رقابت نزدیک برای این جام که معتبرترین رقابت تنیس دنیاست ، توانست حسرت انگلیسی را به رویا بدل کند. او در نبود فدرر بزرگ در فینال و نادالی که ناباورانه حذف شد ، فینال را با جوکوویچ سرسخت در فینال بازی کرد. جوکوویچ که در پای فینال اسیر رقابتی کشنده با دل پورو شده بود. انگلیسی ها که بعد از مدت ها در آستانه قهرمانی بودند برای ورزشکارشان سنگ تمام گذاشتند و ماری هم توانست خیلی خوب از سد جوکوویچ بگذرد و تمام بریتانیا را در جشنی ملی فرو برد.


3 ساعت و 9 دقیقه رقابت و پیروزی قاطع 3 بر صفر برای اندی ماری جوان. بله او تاریخ ساز شده بود. بعد از 1936 دیگر هیچ وقت یک انگلیسی به چنین موفقیت بزرگی نرسیده بود اما حالا همه از ماری حرف می زنند. او که سال قبل قهرمان المپیک هم شد و توانسته رویای موفقیت را به رشته مورد علاقه مردم بریتانیا برگرداند. حالا انگلیسی ها می توانند نام اندی ماری را کنار فرد پری ، آخرین قهرمان بریتیش ویمبلدون قرار دهند.


ماری در ست اول بازی را 6 بر 4 برد ، ست دوم بازی 7 بر 5 به سود او تمام شد و نتیجه ست سوم هم دوباره نتیجه 6 بر 4 بود. ماری مرد شماره دوی تنیس دنیا قبل از این بازی توانست در شب بزرگ ویمبلدون برای انگلیسی ها ، مرد شماره یک را شکست دهد تا شاید از این پس او مرد شماره یک رنکینگ جهانی باشد. 15 هزار تماشاگری که ورزشگاه را پر کرده بودند این بار شادمانه به خانه های شان رفتند چون اندی این بار مثل سال قبل ، ناکام به خانه نفرستادشان و رویای 77 ساله انگلیسی ها در تنیس محقق شد!..... /   khabaronline.ir


ویدیو : جشن خیابانی در لندن برای بردن جام ویمبلدون/ بریتانیایی ها: اندی ماری «مچکریم»!