جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (10) : کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک ...


کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. پادشا - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست 1  , دانلود جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا , جدیدترین فیلم های سینمایی ایرانی

در اولین تریلر فیلم سینمایی "روگ وان: داستانی از جنگ های ستاره ای" (Rogue One: A Star Wars Story) مانند فیلم "جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد" از خاطرات طرفداران از سه گانه اصلی "جنگ های ستاره ای" برای ایجاد حسی نوستالژیک استفاده شده است. موسیقی فیلم نیز آشنا است. "ستاره مرگ" در حال ساخته شدن است و نابودگران ستاره ای دور و بر آن را گرفته اند. ای تی-ای تی ها به نیروهای زمینی حمله می کنند. حتی مان موثما نیز در این فیلم حضور دارد. ولی شاهد هیچ جدای ای نیستیم. این فیلم که پس از اپیزود سوم و قبل از اپیزود چهارم اتفاق می افتد، ماجرای جین ارسو (با بازی فلیسیتی جونز) را دنبال می کند که به خدمت گرفته می شود تا در مأموریت دزدیدن نقشه های ستاره مرگ کمک کند. گرث ادواردز (کارگردان فیلم "گودزیلا") این فیلم را کارگردانی می کند و بازیگرانی مانند دیه‌گو لونا، بن مندلسون، دانی ین، جاینگ ون، مدس میکلسن، آلن تودیک، ریز احمد و فارست ویتاکر در فیلم "روگ وان" نقش آفرینی می کنند که قرار است شانزدهم دسامبر 2016 روی پرده سینماها برود.

جدیدترین فیلم های سینمایی , دانلود جدیدترین فیلم های سینمایی , دانلود جدیدترین فیلم های روز دنیا



فیلم جدید استیون اسپیلبرگ بعد از فیلم آخرش یعنی "پل جاسوس ها"، اقتباسی از کتاب "غول بزرگ دوست داشتنی" (The BFG) نوشته رولد دال است. اسپیلبرگ در اولین فیلم اکشن-زنده سه بعدی خود، مارک رایلنس که امسال برنده جایزه اسکار شد را برای دوم در فیلمش بکار می گیرد، ولی این بار رایلنس کاراکتر بسیار متفاوتی را جان می بخشد: وی در نقش غول بزرگ دوست داشتنی در عنوان فیلم بازی می کند. این قصه ماجرای دخترک ده ساله یتیمی به نام سوفی (با بازی روبی بارنهیل) ساکن شهر لندن را دنبال می کند که توسط غول بزرگ دوست داشتنی ربوده می شود و به کشور غول ها، یعنی جاییکه این غول زندگی می کند و کشور رویاها، یعنی جاییکه این غول در آنجا کار می کند، برده می شود. بیل هیدر و جیمین کلمنت نقش غول های غیر دوست داشتنی را بازی می کنند و پنه‌لوپه ویلتون و ربه‌کا هال نقش ملکه و خدمتکارش را ایفا می کنند. این فیلم اول جولای 2016 اکران می شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی خارجی , دانلود جدیدترین فیلم سینمایی , جدیدترین فیلم های مهیج دنیا



در فیلم "همسایه ها 2" که دنباله ای بر فیلم "همسایه ها" محصول سال 2014 است، سث روگن و رز بایرن در نقش های مک و کلی رادنر نزد بیننده برمی گردند. آنها که حالا فرزند دومشان را در راه دارند، آماده اند تا به حومه شهر نقل مکان کنند، ولی وقتی دختران کاپا نو به خانه بغلی اسباب کشی می کنند، آنها قطعاً دعوای دیگری پیش رو دارند. آنها با کمک تدی (با بازی زک افرون) و دوستانشان جیمی (آیک بارینهولتز) و پائولا (کارلا گالو) با شلبی (کلوئی گریس مورتز) و خواهرانش وارد مبارزه والدین علیه خواهران می شوند. دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از: سلنا گومز، دیو فرانکو، لیزا کودرو و کامرون دالاس. فیلم "همسایه ها 2: خیزش انجمن خواهران" (Neighbors 2: Sorority Rising) به کارگردانی نیکولاس استولر، روز 20 مه 2016 اکران می شود.

به روز ترین فیلم های سینمایی دنیا , جدیدترین فیلم ماشینی سینمایی , جدیدترین فیلم سینمایی



در جشنواره ساندنس امسال، دنیل کوان و دنیل شینرت، جایزه بهترین کارگردانی در رقابت دراماتیک ایالات متحده را برای فیلمی دریافت کردند که در مطبوعات با عنوان "فیلمی درباره جسد سخنگوی دنیل ردکلیف" معروف شده است. بله درست شنیدید: در این فیلم دنیل ردکلیف نقش جسد را بازی می کند، ولی همانطور که در تریلر فیلم هم دیده می شود، او کارهای شگفت انگیز دیگری هم انجام می دهد. در فیلم "مرد ارتشی سوئیسی" (Swiss Army Man) پل دانو در نقش هنک بازی می کند، مرد ناامیدی که در یک جزیره گیر افتاده و جسد دنیل ردکلیف را پیدا می کند و او را تبدیل به ابزاری چندمنظوره برای کمک به خود جهت رسیدن به خانه نزد سارا (با بازی مری الیزابت وینستد) می کند. این فیلم که روز 17 ژوئن 2016 اکران می شود، نقدهای مختلفی از سوی منتقدین دریافت کرده است.

دانلود جدیدترین فیلم های سینمایی عاشقانه خارجی , فیلم های سینمایی طنز روز دنیا , دنیا،جدیدترین فیلم های هالیوودی



فیلم سینمایی "بای بای من" (The Bye Bye Man) که در روز سوم ژوئن نوبت اکران دارد، فیلمی در ژانر ترسناک درباره سه دانشجوی کالج ویسکانسین است که وقتی به خانه ای خارج از پردیس دانشگاهی خود نقل مکان می کنند، با موجود ماورای طبیعی به نام "بای بای من" روبرو می شوند. استیسی تایتل این فیلم ترسناک را کارگردانی می کند و بازیگرانی همچون داگلاس اسمیت، کریسیدا بوناس، لوسین لاویسکانت، داگ جونز، کری-ان ماس و فی داناوی در آن نقش آفرینی می کنند.

جدیدترین فیلم های جالب سینمایی , دانلود جدید ترین فیلم های سینمایی دنیا , دانلود جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان



دنیل آلفردسون کارگردان، با آنتونی هاپکینز، ستاره فیلم قبلی خود (ربودن آقای هاینکن)، برای بار دیگر همکاری نموده و در فیلم "بلک‌وی" (Blackway) او را به بازی می گیرد. داستان این فیلم درباره یک چوب بر و شریکش (با بازی الکساندر لودویگ) و زنی جوان (با بازی جولیا استایلز) است که باید با پلیسی به نام بلک‌وی (با بازی ری لیوتا) که حالا رئیس مافیا شده روبرو شوند. این فیلم روز دهم ژوئن در سینماهای برگزیده اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های ناب دنیا , به روزترین فیلم های سینمایی دنیا , دانلود فیلم سینمایی

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

•    شارلیز ترون و کریستوفر هیوجو (کاراکتر تورموند جاینتزبین در سریال "بازی تاج و تخت") در نقش شرورهای فیلم "سریع 8" (Fast 8) به کارگردانی اف. گری گری انتخاب شده اند. (منبع: Variety و TheWrap)

•    دیو بائوتیستا به رایان گاسلینگ، هریسون فورد و رابین رایت پیوست تا در دنباله فیلم "بلید رانر" (Blade Runner) به کارگردانی دنیس ویلنو نقش آفرینی نماید.

•    جسی پلمونس در کنار کریستین بیل و رزاموند پایک در فیلم "دشمنان" (Hostiles) به کارگردانی اسکات کوپر بازی خواهد کرد. پلمونس قبلاً در فیلم عشاء ربانی سیاه (Black Mass) با کوپر همکاری کرده بود. (منبع: Variety)

•    جرمی سالنیر فیلمی اقتباسی از کتاب جاسوسی-مهیج "نقصان" (The Defection) نوشته رابرت لیتنل را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: The Tracking Board)

•    در فیلم "خارجی" (The Outsider)، جرد لتو نقش سربازی آمریکایی را بازی می کند که پس از جنگ جهانی دوم در ژاپن زندانی شده و باید به یاکوزاها دینش را پرداخت کند. (منبع: THR)

•    کیلیان مورفی در فیلم سینمایی "دانکرک" (Dunkirk) دوباره با کریستوفر نولان همکاری خواهد کرد. (منبع: TheWrap)

•    تریسی مورگان در کنار اد هلمز و آماندا سیفرید در کمدی The Clapper بازی خواهد کرد. (منبع: THR)

•    فیلم سینمایی "حرکتی بیهوده و احمقانه" (A Futile and Stupid Gesture) فیلمی زندگی‌نامه‌ای ساخته دیوید وین درباره داگ کندی یکی از مؤسسین مجله طنز "نشنال لامپون" است و در آن، ریک گلسمن در نقش هارولد رامیس و جان دیلی در نقش بیل ماری و جوئل مک‌هیل نیز در نقش چوی چیس بازی خواهند کرد. بازیگران دیگر فیلم عبارتند از مت والش، ویل فورته، دامنال گلیسون، توماس لنون و مارتین مال. (منبع: Deadline)

•    هیو دنسی به بازیگران فیلم سینمایی جنجالی "پنجاه سایه تیره تر" (Fifty Shades Darker) پیوست. وی قرار است نقش دکتر جان فلین، روانپزشک کریستین گری را بازی کند. (منبع: THR)

•    پدرو پاسکال (بازیگر نقش اوبرین مارتل در سریال "بازی تاج و تخت") به تارون اگرتون، هالی بری، جولین مور و احتمالاً کالین فرث، پیوست تا در فیلم "کینگزمن: محفل طلایی" (Kingsman: The Golden Circle) نقش آفرینی کند. (منبع: Deadline)

•    ظاهراً قرار است شان لِوی فیلمی دوباره‌سازی شده از "استارمن" (Starman) ساخته جان کارپنتر را کارگردانی کند. (منبع: Heat Vision)

•    کایلی مینوگ به گای ریچی و رادا میچل، بازیگران فیلم کمدی "بچه های اشتعال‌پذیر" (Flammable Children) پیوست که استیون الیوت آن را کارگردانی می کند. (منبع: Variety)

•    رایان رینولدز در حال مذاکره برای بازی در فیلم کمدی رمانتیک "پروژه رُزی" (The Rosie Project) است. (منبع: THR)


ویدیو : جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (10)