جدیدترین اظهارت احمدی نژاد در مراسم افطار ولنجک: آرمان انقلاب این نبود :



نامه احمدی نژاد به رهبر انقلاب , دفتر احمدی نژاد ولنجک , دفتر ولنجک احمدی نژاد

 

اخبار سیاسی - احمدی‌نژاد در مراسم افطار ولنجک: حرف بزنم باید اسم بیاورم که صلاح نیست /بعضی‌ها می‌پرسند سه سال دیگه میایید؟ نمی‌آیید؟ /آرمان انقلاب این نبود که حتما خودمان با حزب‌مان رئیس شود

اگر بخواهم حرفی بزنم باید از افراد اسم بیاورم و این به صلاح حرکت کلی انقلاب نیست. اگر دومی درست باشد، اولی هم حتمی است، مقایسه کنید یک سال گذشته رو نتیجه چه شد؟

حامیانش می‌گویند «برمی‌گردد»؛ اما اکثریت بر این نظرند که«برنمی‌گردد». خودش هم چیزی نمی گوید اما شواهد پیداست که دوست دارد برگردد مثلا دیگر مشایی را با خود همراه نمی‌کند و این گفته برادر یعنی داوود احمدی‌نژاد که اینها مانند لیلی و مجنون هستند، در ظاهر رنگ باخته است. «احمدی‌نژاد بدون مشایی» خواسته‌ای بود که تا پایان دولت دهم محقق نشد که نتیجه آن پایان حمایت ظاهری اصولگرایان از وی بود اما ظاهرا احمدی‌نژاد مدت‌هاست که در عیان غلامحسین الهام را در جای مشایی نشانده است و همه جا او را در کنار خود دارد.

حل صورت مساله زیاد سخت نیست، خواسته اصولگرایان محقق شده و آنها شرط کرده بودند اگر اینچنین شود باز از احمدی‌نژاد حمایت می‌کنند. حالا 3 سال تا پایان دوران ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی باقیست و این سوال وجود دارد که احمدی‌نژاد در این 3 سال می‌تواند دوری مشایی را تحمل کند؟ البته تا همین جا هم ظاهرا اصولگرایان قانع شده‌اند.

 

حامیان 8ساله می‌دانند راه سختی برای بازگشت به صحنه دارند پس چه بهتر که بار دیگر با بعضی‌ها (اصولگرایان) ائتلاف پنهان داشته باشند تا قدرتشان برای بازگرداندن او معنا پیدا کند، حالا آن بعضی‌ها هم دلشان نمی‌خواهد او برگردد اما بالاخره وقتی می‌بینند 8سال، ببخشید 6سال چنان سر بالا می‌گرفتند که فرد مورد حمایت ما رئیس‌جمهور شده است و حالا دو سال آخر صلاح نبود از او حمایت کنیم، امروز باید سرشان را پایین نگه‌دارند و شرمنده سعه‌صدر و گذشت بعضی‌های دیگر شوند، بعضی‌هایی که 8سال تلاش شد اندک سهمی در تصمیم‌گیری‌های کشور نداشته باشند! همان بعضی‌ها که امروز دلشان برای صندلی‌های‌شان تنگ شده است، چنین ارزیابی می‌کنند که همان احمدی‌نژاد بهتر بود!

بی‌خیال اتهام، افطاری رو بچسب
احمدی‌نژاد هم ظاهرا از چنین موقعیتی چندان بدش نمی‌آید چنان که از ابتدای سال جاری، بیش از 6ماهه دوم سال 92 در برخی مراسم‌ها حضور پیدا می‌کند اما چندان صحبتی نمی‌کند که انعکاس رسانه‌ای داشته باشد. همین ماه رمضان را در نظر داشته باشید که او بی‌خیال از آنچه درباره عملکرد دولت تحت مدیریت او مانند اتومبیل‌های پس داده نشده یا صندوق قرض‌الحسنه دولت و حتی درباره حضور نام اطرافیانش در لیست بدهکاران بانکی منتشر می‌شود، مراسم افطاری برگزارمی‌کند؛ آن هم در ولنجک!

هجمه حامیان احمدی‌نژاد به منتقدان
20 تیرماه بود که یکی از سایت‌های حامی احمدی‌نژاد روایتی از این افطاری‌ها منتشر کرد که اینچنین است: «در هفته‌ای که گذشت، دکتر احمدی‌نژاد میزبان دو ضیافت افطاری در دفتر کار خود در ولنجک بود. یکی روز یکشنبه و در دیدار جمعی از طلاب و حوزویان و دیگری روز چهارشنبه با حضور دانشجویانی از دانشگاه‌های تهران، امیرکبیر، امام صادق(ع)، صنعتی شریف، علم‌وصنعت، پیام‌نور، آزاد و... جمعیت حاضر در جلسه حدودا 100 نفر بودند که به نسبت20-80 بین خواهران و برادران تقسیم شده بود. یکی از خواهران، نوزاد خود را به همراه آورده بود که در حین جلسه توجه حضار و حتی دکتر را هم جلب کرده بود. در بین حاضران چهره‌های آشنا زیاد بود، وبلاگ‌نویس‌ها، فعالان فضای مجازی و ... برنامه از ساعت 7 با حضور دکتر احمدی‌نژاد و دکتر الهام آغاز شد.

 اولین حاشیه تعویض صندلی راحتی (مبل) با یک صندلی ساده بود و خالی ماندن صندلی راحتی که احمدی‌نژاد گفت: «یه موقع از این عکس نگیرید، دوباره برامون حرف در میارن.» بعد از قرائت قرآن 5 نفر از دانشجویان، نظرات و سوالات‌شان را بیان کردند که احمدی‌نژاد به شوخی گفت: «جلسه تبدیل به کنفرانس خبری شده!» نفر اول صحبت‌هایش را با پرسش‌هایی درباره سیاست خارجی و اوضاع اقتصادی و اطرافیان احمدی‌نژاد آغاز کرد و نفر دوم هم، به گونه‌ای دیگر همین سوالات را ادامه داد و البته دانشجویان حاضر اعتراض خودشان را به بیان این مطالب (که بیشتر شامل جنجال‌آفرینی‌ها و انتقادات عمارپندارها در دوره دوم ریاست جمهوری بود) در چنین جلسه‌ای با فرستادن صلوات در حین صحبت دانشجویان نشان دادند.

 

نفر سوم بعد از گرفتن میکروفن اعلام کرد که من قصد داشتم درباره دانشگاه ایرانیان صحبت کنم و پیشنهاداتی را مطرح کنم ولی به خاطر صحبت‌های دوستان قبل، موضوع صحبت‌هایم را عوض می‌کنم و از بی‌مهری‌هایی که در سال‌های اخیر به احمدی‌نژاد و اطرافیانش و حامیانش شد، سخن گفت. نفر آخر هم در پاسخ به منتقدین احمدی‌نژاد آیه‌ای را قرائت کرد و به کسانی که از نگاه او، ناجوانمردانه سعی در حذف احمدی‌نژاد داشتند، خطاب کرد: شما بر خلاف نظرات بزرگان عمل کردید، شما مشرک هستید و استوانه را پرستیدید.»

احمدی‌نژاد در افطاری چه گفت؟
حالا نوبت به دکتر احمدی‌نژاد رسید تا صحبت‌هایش را شروع کند، در ابتدا اشاره کرد به این که «از من نخواهید خیلی از حرف‌ها ر ا بزنم، می‌دانم به شما هم فشار می‌آید، حقی را می‌بینید و برای اثباتش نیاز به سند و مدرک دارید ولی اگر بخواهم حرفی بزنم باید از افراد اسم بیاورم و این به صلاح حرکت کلی انقلاب نیست. اگر دومی درست باشد، اولی هم حتمی است، مقایسه کنید یک سال گذشته رو نتیجه چه شد؟»

وی ادامه داد: در عرصه داخلی 5 سال پیش چند تا سوال پرسیدیم، هنوز دارند بهمون جواب میدن! تو عرصه بین‌الملل هم 2 تا سوال درباره هولوکاست پرسیدیم، سران رژیم صهیونیستی و آمریکا جمع شدند گفتند باید ریشه این‌ها زده شود، یک عده‌ای هم در داخل همین حرف‌ها را ترجمه کردند و به زبان آوردند.

او در ادامه از ماه رمضان و بندگی خدا گفت: اگر یک مسئولی شما رو دعوت کند، شما بهترین لباس را می‌پوشید و آماده می‌شوید برای دیدار و حالا این که مهمانی خداست، باید قدر لحظات را دانست.احمدی‌نژاد ادامه داد: «از بحث‌های سطحی بگذرید به مسائل اساسی توجه کنید، به میزانی که خودتان را درست کنید جامعه را درست خواهید کرد.آفرینش انسان مهم‌ترین مسئله هستی است و مهم‌ترین دغدغه شیطان هم غافل کردن انسان از مسائل پایه است.

 

رئیس‌جمهور سابق کشورمان درباره فعالیت‌های دانشجویی گفت: در هر تشکل که فعالیت می‌کنید، انجمن اسلامی، جامعه اسلامی، بسیج و... باید وقتی که از آنجا خارج می‌شوید با هنگامی که وارد شدید، فرق کرده باشید، باید رشد کرده باشید، اساس فعالیت اجتماعی برای رشد من انسانی است.

احمدی‌نژاد ادامه داد: در یکی از سفر‌ها برای افتتاح یک پروژه رفتیم خارج از پایتخت و در حالی که آن مناطق اصلا برق نداشتند، اهالی در مسیر که ما را می‌دیدند، صدا می‌زدند احمدی‌نژاد! احمدی‌نژاد! یکی از همراهان گفت که درست است اینجا پرس و بی‌بی‌سی و ... نیست اما خدا که هست.

 

احمدی‌نژاد ضمن گلایه از آن چه در صحنه سیاسی کشور دیده بود گفت: آرمان انقلاب این نبود که حتما خودمان با حزب‌مان رئیس شود، حالا ما قدرت را گرفتیم که چه؟ مهم نیست چه کسی می‌آید، مهم این است که چه کار می‌خواهی بکنی.عدالت ستون فقرات آرمان‌های انقلاب است. جمهوری اسلامی هدف نیست، یک مرحله است.وی درباره حضور مجددش هم اظهار کرد: بعضی‌ها می‌پرسند سه سال دیگه میایید؟ نمی‌آیید؟ من به آنها می‌گویم دعا کنید صاحب اصلی بیاد، او بیاید که همه چیز را درست کند. انتظار یعنی مطالبه مطلق خوبی‌ها برای همه بشریت. کسانی که ندای امام حسین(ع) را نشنیدند و در کربلا نبودند، فرقی نمی کرد در کجا باشند.

احمدی‌نژاد همچنین ادامه داد: باید جهانی اندیشید. ای کاش یک وقتی فرصت شود و بنشینیم این امپراتوری دلار را باز کنیم و ببینیم چه نقشه هایی برای تسلط بر جهان کشیدند. بعد از پایان صحبت‌ها، نماز جماعت به امامت دکتر الهام برگزار شد و دانشجوها به همراه احمدی‌نژاد افطار کردند.

اخبار سیاسی - روزنامه آرمان

 


ویدیو : جدیدترین اظهارت احمدی نژاد در مراسم افطار ولنجک: آرمان انقلاب این نبود