جالب ترین تاکسی های دنیا +عکس : تاکسی وسیله ای است که بسیاری از ما روزانه از ...



تاکسی وسیله ای است که بسیاری از ما روزانه از آن استفاده می کنیم و البته در هر کشوری خودروهای مخصوصی به عنوان تاکسی انتخاب می شوند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تاکسی ها می توانند در انواع مختلف باشند و خودروهای مختلفی را می توان یافت که تاکسی شده اند. در این میان البته برخی از شهرهای دنیا هستند که از تاکسی های عجیب استفاده می کنند. این تاکسی ها البته به تعداد بسیار کم و گاهی تنها برای اهداف خاص تولید می شوند.

تاکسی از آینده

جالب ترین مجسمه های دنیا , ماجرای جالب با وفا ترین دوست دنیا , جالب ترین مطالب علمی دنیا

اگر فیلم بازگشت به آینده را تماشا کرده باشید حتما خودرویی که با آن در زمان سفر می شد را دیده اید. به تازگی یک طراح آمریکایی یک مدل خودرو شبیه به آن را تیونینگ کرده و از آن به عنوان تاکسی در سطح شهر نیویورک استفاده می کند. این تاکسی ظاهری بسیار عجیب دارد و البته خیلی هم مورد توجه قرار گرفته است.

تاکسی دیوانه

تصاویری جالب و دینی از شاد ترین قبرستان دنیا , جالب ترین مطالب دنیا , جالب ترین خانه های دنیا

تاکسی هایی که در کانادا و آمریکا تردد می کنند اغلب از نوع "کرون ویکتوریا" محصول شرکت فورد است. چندی پیش در جشنی که برای این خودرو گرفت یک مدل دیوانه با چرخ های بسیار بزرگ از آن را رونمایی کردند. این تاکسی دیوانه که توانایی عبور از موانع مختلف را داشت یک روز در خدمت مردم بود و مسافرانی جابه جا کرد.

تاکسی لامبورگینی

جالب ترین سایت دنیا , جالب ترین ازدواج ها در دنیا عکس  , ترسناک ترین فیلم دنیا

در برخی از شهرهای اروپایی از تاکسی های سریع برای رسیدن به مقصد استفاده می کنند. این تاکسی ها می توانند خودروهای خیلی سریع مانند پورشه ویا حتی لامبورگینی باشد. مورسیه لگو یکی از مدل هایی لامبورگینی است که بیشتر به تاکسی تبدیل شده است. این خودرو می تواند سرعت 0 تا 100 تا تنها در 3 ثانیه طی کند.

تاکسی استاندارد

عجیب ترین هتل های دنیا , کردنی ترین زن دنیا , زشت ترین دختر دنیا

چندی پیش در یکی از نمایشگاه های بین المللی خودرو از تاکسی به نام "تاکسی استاندارد07" رونمایی شد. این تاکسی دارای امکانات ویژه و جالبی است. اول از همه موتور آن است که با سوخت های پاک متفاوتی مانند موتور برقی یا هیبریدی کار می کند. دوم فضای داخلی آن است که بنا به شرایط مختلف قابل تغییر است. برای مثال در صورتی که کسی با ویلچر بخواهد سوار شود درب خودرو خارج شده و صندلی ها نیز تغییر حالت می دهند تا او سوار شود.

تاکسی پدالی

سخت ترین زبان دنیا , جالب ترین ها , سکسی ترین زن دنیا

دانستنی های جالب دنیا , دانستنیهای جالب دنیا , زشت ترین زن دنیا

برخی از کشورهای دنیا از تاکسی های بسیار عجیبی استفاده می کنند. برای مثال در شهر هاوانای کوبا از تاکسی به نام کوکو استفاده می شود. این تاکسی یک وسیله نقیله سه چرخه است که با پدال کار می کند و البته برای کسی که عجله زیادی داشته باشد اصلا مناسب نیست. اینگونه تاکسی ها همچنین در اسپانیا نیز بسیار رواج دارند.
منبع:yjc.ir


ویدیو : جالب ترین تاکسی های دنیا +عکس