ثروتمندترین و چاق ترین ملت دنیا را بشناسید : قطری ها با سپردن همه کارهای خود ...


قطری ها با سپردن همه کارهای خود به خدمتکارها و آشپزها در ویلاهای خود می نشینند و روز به روز چاق تر می شوند، بدون اینکه به فکر سلامتی خود باشند. پادشا: قطری ها با سپردن همه کارهای خود به خدمتکارها و آشپزها در ویلاهای خود می نشینند و روز به روز چاق تر می شوند، بدون اینکه به فکر سلامتی خود باشند.

 قطر کشور کوچکی است که با یک مشکل بزرگ روبروست: اضافه وزن مفرط.

امن ترین کشورهای دنیا را بشناسید , کمپبل رمس مهربان ترین پسر دنیا را بشناسید , ترسناک ترین فیلم دنیا

به گزارش پادشا شهروندان قطر حتی از شهروندان آمریکایی هم چاق ترند. تحقیقات نشان می دهد تقریباً نیمی از جمعیت بزرگسالان و یک سوم جمعیت کودکان قطر اضافه وزن دارند و تقریباً هفده درصد جمعیت این کشور به بیماری دیابت مبتلا هستند.  همچنین درصد بالایی از نوزادان قطری با نوعی نقص فیزیکی یا اختلالات ژنتیکی متولد می شوند که به گفته کارشناسان این مشکل و مشکلات مربوط به چاقی و دیابت در دهه های اخیر بیشتر شده است.

عجیب ترین هتل های دنیا , کردنی ترین زن دنیا , زشت ترین دختر دنیا

اما منشاء این مشکلات چیست؟ شاید مهم ترین عامل، اقتصاد قطر باشد که  نسبت به سایر کشورها رشد بسیار سریعی داشته است. به گزارش پادشا قطر در حال حاضر بزرگترین صادرکننده نفت  و ثروتمندترین کشور جهان به شمار می رود که در واقع یک شبه ره صد ساله را طی کرده و طرز زندگی مردم آن ناسالم تر و پرخطرتر از قبل شده است. در عین حال مردم این کشور همچنان به سنت های قبیله ای مانند ازدواج فامیلی پایبندند و این امر باعث بروز مشکلاتی مانند اختلالات ژنتیکی نوزادان قطری شده است.

سخت ترین زبان دنیا , سکسی ترین زن دنیا , زشت ترین زن دنیا

قطر 1.700.000 نفر جمعیت دارد که تنها 250000 نفر آن اصالتاً قطری هستند. زندگی ساده و قبیله ای این مردم حالا تبدیل به زندگی اشرافی در ویلاها شده است و هتل های لوکس و رستوران های فست فود در همه جای دوحه (پایتخت این کشور) دیده می شود. البته تنها قطر با این مشکلات روبرو نیست و کشورهای نفت خیز دیگری مانند کویت، بحرین و عربستان سعودی نیز با این مشکلات دست به گریبان هستند. سنت های اجتماعی محافظه کارانه (مانند ازدواج فامیلی) و نیز رشد سریع اقتصادی وجه مشترک این کشورهای ثروتمند است.


ویدیو : ثروتمندترین و چاق ترین ملت دنیا را بشناسید