تونی: من مربی‌ ضعیفی هستم! : تونی اولیویرا با حضور در نشست خبری پیش از دیدار ...


تونی اولیویرا با حضور در نشست خبری پیش از دیدار حساس تیمش برابر استقلال به تشریح شرایط تیمش پرداخت. ورزش سه: سرمربی تراکتورسازی که تیمش در کورس برای رسیدن به قهرمانی حضور دارد درباره این دیدار گفت: زمانی که به تراکتورسازی آمدم پنجم جدول بود و شش امتیاز با صدر فاصله داشت. اکنون صدرنشین هستیم و دو بازی حساس در پیش داریم. با تیم‌هایی بازی می‌کنیم که از هر نظر امکانات بیشتری نسبت به ما دارند. به هرحال ما 180 دقیقه تا پایان لیگ فرصت داریم.

وی ادامه داد: دیدار برابر استقلال همیشه سخت بوده و ما انگیزه خوبی داریم. 90 دقیقه اول این ماراتن برابر استقلال است و ما می‌خواهیم از این شانس کوچک‌مان برای رسیدن به قهرمانی استفاده کنیم.

تونی‌اولیویرا در ادامه درباره شرایط رقبای این تیم برای رسیدن به قهرمانی گفت: ما کار خودمان را در زمین انجام می‌دهیم و برای سه امتیاز به زمین می‌رویم. رقبای‌مان شرایط خوبی دارند و سپاهان بازی آسان‌تری در پیش دارد و نفت تیم خوبی است. اما ما باید تلاش خودمان را کنیم. منظورم من این نیست که شانس کمی داریم. منظورم من این بود که زمانی که آمدم تیم پنجم بودیم و اکنون تیم صدرنشین هستیم.

وی درباره این مساله که گفته بود شانس کوچکی برای قهرمانی دارند نیز اینگونه توضیح داد: شما با سه بازیکنی که در یک پست هستند می‌توانید بازی را تغییر دهید؟ من چینی حرف نمی‌زنم. من دفاع چپ ندارم. باید با این شرایط تیمم را مهیای قهرمانی کنم. فولاد قهرمان شده و سپاهان تیمی است که خود را مهیای قهرمانی می‌کند. چیزی که مهم است که ما دو بازی مهم داریم و باید خود را مهیای قهرمانی کنیم.

تونی اولیویرا درباره شرایط حبیب گردانی و اینکه او مراحل درمانی‌اش را در کلینیک باشگاه گسترش پشت سر می‌گذارد گفت: ایشان محروم است و نمی‌تواند بازی کند و خواهشا دنبال حاشیه نباشید چون من زمانم را برای این مساله هدر نمی‌دهم.

وی در ادامه گفت: ما همان برنامه‌ای که در بازی‌های گذشته داشتیم در این دیدار هم به میدان خواهیم رفت و به دنبال پیروزی هستیم.

سرمربی پرتغالی تراکتورسازی در واکنش به این سوال خبرنگاران که گفته بود او در بازی‌های بزرگ نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد گفت: چون مربی ضعیفی هستم! چون مربی‌ ضعیفی هستم که تراکتورسازی در جایگاه پنجم را به صدر رساندم. چرا ایران نمی‌تواند در آسیا موفق شود؟ چون بهترین بازیکنان شما در لیگ قطر هستند و بازیکنان خارجی نیز در کیفیت خوبی نیستند.


ویدیو : تونی: من مربی‌ ضعیفی هستم!