تولیت حرم حضرت معصومه (س): سران فتنه در زندانی به وسعت ایران گرفتار شده‌اند :



 

 

 

حضرت معصومه , حرم حضرت معصومه , ولادت حضرت معصومه

 

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری، سران فتنه به جای حبس در چاردیواری، در زندانی به وسعت ایران قرار دارند به گونه‌ای كه هر كجا قدم می‌گذارند با حجم عظیم اعتراضات مردمی مواجه می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمد سعیدی در دیدار سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مقام معظم رهبری با صبر و حوصله، دو راه را در مسیر سران فتنه قرار دادند، راه توبه برای بازگشت و راه افشای هویت درونی برای عبرت آموزی در تاریخ انقلاب.

وی با بیان اینكه باید دقیقاً مشی رهبری را درك كرده و اجرا كنیم، اظهار داشت: باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را بدون هیچ استدلالی پذیرفت‌ زیرا در باب اطاعت از ایشان حجت شرعی داریم.

امام جمعه قم افزود: آیت‌الله خامنه‌ای اگر سخنی را به میان نمی‌آورند ما نیز نباید بیان كنیم و اگر احتیاط نكرده و گفتیم، لغزشی از جانب ما‌ست.

وی ادامه داد: ما همیشه و در همه حال باید مطیع ولایت فقیه باشیم تا به انقلاب اسلامی آسیبی وارد نشود.

حجت‌الاسلام سعیدی با اشاره به حوادث پس از انتخابات اظهار داشت: اقدامات تخریبی دشمن به خواست خدا به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی منتهی شد زیرا به واسطه همین اقدامات چهره اصلی عناصر در خود فرو رفته و متقلب برای مردم هویدا شد.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و ضرورت امر به معروف و نهی از منكر در جامعه اشاره كرد و گفت: امر به معروف و نهی از منكر دو ابزار برای پیاده كردن اهداف الهی در جامعه است و باید به نحو احسن انجام شود.

وی افزود: اگر بتوانیم این دو فریضه را از راه‌های ایجابی در جامعه اجرا كنیم، اقدامی بسیار مناسب در روند اصلاح جامعه است.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) همچنین به اقدامات قوه قضائیه در اجرای حدود الهی اشاره كرد و گفت: از آیت‌الله لاریجانی كه بنا دارد حدود الهی را دقیقاً در جامعه اجرا كند، تشكر می‌كنم.

در ابتدای این دیدار سردار نقدی گزارشی از اقدامات و برنامه‌های بسیج در راستای محرومیت‌زدایی و اردوهای جهادی ارائه كرد.

وی با اشاره به برنامه‌های جدید بسیج در اجرای دو فریضه امر به معروف و نهی از منكر در جامعه اظهار داشت: به‌زودی بسیج، امر به معروف و نهی از منكر را با شیوه‌ای جدید و رویكردی ایجابی در جامعه اجرا می‌كند...../تحلیل:عصرایران


ویدیو : تولیت حرم حضرت معصومه (س): سران فتنه در زندانی به وسعت ایران گرفتار شده‌اند