توزیع پول بین رؤسای استانی یک فدراسیون در آستانه انتخابات/ سکوت وزارت ورزش :



وزارت ورزش , وزارت ورزش و جوانان , فدراسیون ورزش های رزمی


 اخبار ورزشی  - توزیع پول بین رؤسای استانی یک فدراسیون در آستانه انتخابات/ سکوت وزارت ورزش

این اقدام با شگفتی رؤسای هیأت های استانی مواجه شده است و برخی از آنان اعلام کرده اند که حیثیت شخصی و حرفه ای و رأی خود را با پول معامله نخواهند کرد.

واریز پول نقد به حساب شخصی رؤسای استانی یک فدراسیون ورزشی با سکوت وزارت ورزش و جوانان همراه شده است!


به گزارش عصرایران، همزمان با اعلام اسامی کاندیداهای این فدراسیون، از طرف خزانه دار فدراسیون مربوطه با رؤسای هیأت های استانی تماس تلفنی گرفته شده و از آنان "شماره حساب شخصی" شان اخذ شده است.

بر اساس این گزارش، خزانه دار مذکور به حساب شخصی هر کدام از رؤسای هیأت ها که در انتخابات آتی حق رأی دارند، مبالغی بین یک تا 3 میلیون واریز کرده است. معلوم نیست منبع این پول ها کجا بوده است.


انتخابات این فدراسیون در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

این اقدام با شگفتی رؤسای هیأت های استانی مواجه شده است و اغلب آنها که از عمدتاً نیروهای ارزشی جبهه و جنگ هستند اعلام کرده اند که حیثیت شخصی و حرفه ای و رأی خود را با پول معامله نخواهند کرد.


با این حال، تلاش های این چهره نزدیک به دلواپسان برای تصدی مجدد این سمت همچنان ادامه دارد به طوری که اخیراً تعدادی از دبیران استانی را نیز در قالب جلسه ای به یک ضیافت در تهران دعوت کرده و به هر کدام از آنها نیز کارت هدیه 200 هزار تومانی داده است!

نکته جالب توجه اینجاست که وزارت ورزش در قبال این اقدامات عجیب و غریب و توزیع پول بین رؤسا و دبیران هیأت های استانی سکوت کرده است و نهادهای نظارتی نیز تا لحظه مخابره این خبر واکنشی در این خصوص نشان نداده اند.

توزیع پول بین رؤسا و دبیران هیأت های استانی در حالی است که این فدراسیون با بدهی میلیاردی مواجه است و حتی در پرداخت حقوق پرسنل و پاداش قهرمانانش نیز اغلب مشکل دارد.

توزیع پول در آستانه انتخابات فدراسیون، یادآور توزیع پول در میان برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط دولتمردان سابق است که در آستانه استیضاح یکی از وزرا صورت گرفت.آن اقدام نهایتاً با برخورد یکی از نمایندگان مواجه شد و به توزیع کننده پول ها سیلی زد و بدین ترتیب، پروژه خرید رأی نمایندگان ناکام ماند.

در سطح مناسبات بین المللی ورزش نیز، یک بار "بن همام"، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تلاش کرد با دادن ساعت های گران قیمت به رؤسای فدراسیون های کشورهای مختلف، نظر آنها را به سمت خود جلب نماید و در انتخابات فیفا، رئیس شود ولی دادن همین هدایا، کار دستش داد و او برای همیشه محروم شد.


آیا در ایران نیز چنین خواهد شد و نهادهای نظارتی و وزارت ورزش و جوانان، علت این حاتم بخشی در آستانه انتخابات فدراسیون را بررسی و برخورد خواهند کرد؟

عصرایران به دلایل حقوقی نام این فدراسیون را اعلام نمی کند ولی آماده است اطلاعات لازم را در اختیار وزارت ورزش یا سایر نهادهای نظارتی قرار دهد.

 

 اخبار ورزشی  - عصر ایران


ویدیو : توزیع پول بین رؤسای استانی یک فدراسیون در آستانه انتخابات/ سکوت وزارت ورزش