تمدید ۴ ساعته آتش‌بس انسانی در غزه : یک منبع در کابینه رژیم صهیونیستی اعلام ...


یک منبع در کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه رژیم صهیونیستی در نشست امنیتی خود با تمدید ۴ ساعته آتش بس انسانی که ۱۲ ساعت در غزه اعلام شده بود موافقت کرده و گفته که آتش بس تا نیمه شب به وقت غزه ادامه خواهد داشت. خبرگزاری تسنیم: یک منبع در کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو مایل به تمدید آتش بس 12 ساعته با حماس در غزه است.

در همین حال این منابع اعلام کردند که کابینه رژیم صهیونیستی در نشست امنیتی خود با تمدید 4 ساعته آتش بس انسانی که 12 ساعت در غزه اعلام شده بود موافقت کرده و گفته که آتش بس تا نیمه شب به وقت غزه ادامه خواهد داشت.

پیش از این فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس که در پاریس و در نشست وزرای خارجه کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، قطر و ترکیه درباره آتش بس در غزه حضور دارد درباره بحران غزه گفته بود: شرایط انسانی در غزه نیازمند تمدید آتش بس بین حماس و اسرائیل است.

لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه نیز در پایان نشست وزرای خارجه این کشورها که در پاریس برای بحث درباره آتش بس گرد هم آمده بودند گفت ما خواستار تمدید آتش بس 12 ساعته غزه هستیم.

وزرای خارجه آمریکا، قطر، ترکیه، ایتالیا، انگلیس، آلمان و فرانسه در پاریس امروز گرد هم آمدند تا درباه آتش بس غزه رایزنی کنند اما این نشست نیز بی نتیجه پایان یافت.


ویدیو : تمدید ۴ ساعته آتش‌بس انسانی در غزه