تغییر دکوراسیون با حداقل هزینه برای عید نوروز : برای ایجاد تنوع حتما لازم نیست ...



برای ایجاد تنوع حتما لازم نیست به‌دنبال دکوراسیون‌های بسیار پرهزینه باشید یا تمام وسایل منزل‌تان را عوض کنید. اصلا لازم نیست کسی در این کار مشاور دکوراسیون شما باشد. می‌توانید پول‌تان را در جیب بگذارید و به جای آن کمی خلاقیت خرج کنید.

لابد با آمدن سال جدید به‌دنبال ایجاد تنوع و نو کردن بعضی قسمت‌های خانه‌تان هستید. شما هم مثل بسیاری از مردم دوست دارید همزمان با خانه تکانی های عید، دکوراسیونی جدید داشته باشید اما شاید توانایی پرداخت هزینه‌های سنگین تغییر دکور را ندارید. برای ایجاد تنوع حتما لازم نیست به دنبال دکوراسیون‌های بسیار پرهزینه باشید یا تمام وسایل منزل‌تان را عوض کنید.

اصلا لازم نیست کسی در این کار مشاور دکوراسیون شما باشد. می‌توانید پول‌تان را در جیب بگذارید و به‌جای آن کمی خلاقیت خرج کنید. اصلا شاید لازم نباشد وسیله جدیدی بخرید؛ کافی است به استفاده جدید از همان وسایل قدیمی فکر کنید. این بار می‌خواهیم تزیینات و تغییراتی را در دکوراسیون منزل معرفی کنیم که بدون هزینه انجام می‌شوند. اگر شما هم آماده تغییراتی در دکوراسیون منزلتان هستید با ما همراه شوید.

گل در نمكدان
بعضی وقت‌ها زیبایی از تفاوت می‌آید. استفاده از وسایل قدیمی برای كاربردی بسیار متفاوت. حتما شما هم بعد از خانه‌تكانی عید، یكسری از ظروف را دور انداخته‌اید یا در انباری گذاشته‌اید. خیلی وقت‌ها اگر درست فكر كنید، می‌بینید این وسایل به درد كار دیگری هم می‌خورند. برای مثال به جای اینكه یك نمكدان كهنه را دور بیندازید، می‌توانید از آن به عنوان گلدان استفاده كنید.

ساقه باریك یك شاخه گل، در نمكدان خوب خودش را نشان خواهد داد. كمی كه دور و برتان را نگاه كنید، وسایل دیگری را هم پیدا می‌كنید كه به درد گلدان شدن می‌خورند.

گلدان‌های آتشین
شومینه‌ها كه در زمستان وسیله گرمازا هستند را می‌شود در تابستان، به وسیله‌ای برای زیباتر كردن خانه تبدیل كرد. برای مثال می‌توانید یك گلدان با اندازه مشخص و متناسب شومینه را روبه‌روی شومینه بگذارید.

زیبای جمع و جور كننده
هر كاری هم كه بكنید، میز تحریر یا میز آرایش شلوغ می‌شود. وسایل كوچك روی این میزها همیشه مورد‌نیاز هستند و نه می‌شود آنها را جمع كرد و كنار گذاشت و نه می‌توان آنها را روی میز پهن كرد؛ پیشنهاد ما استفاده از جعبه كادوست.

جعبه‌های رنگارنگی كه هدیه را در آن می‌گذارند هم میز شما را زیبا می‌كنند و هم وسایل مختلف را در خود جا می‌دهند. به‌خاطر كوچكی، وسیله‌ها در آنها گم نمی‌شود و شما می‌توانید در هر كدام از این جعبه‌ها یكسری وسیله بگذارید. اگر از این جعبه‌ها در دسترس نیست، می‌توانید جعبه‌های كفش را با سلیقه خودتان كادو كنید.

دیوارهای رنگی
روی هر دیوار یك قاب‌عكس بچسبانید. قاب‌هایی كه كنار هم می‌چسبانید باید با هم هماهنگ باشند. این گزاره‌ها همیشه درست نیست. بعضی وقت‌ها زیبایی از متفاوت بودن می‌آید.


شما می‌توانید دیوارتان را با هرقدر قاب متفاوت كه می‌خواهید تزیین كنید. قاب‌هایی كه در یكی از آنها عكس خانوادگی است و در دیگری نقاشی كودك‌تان، كنار هم تركیب جالبی درست می‌كنند. حتی هماهنگی رنگ قاب‌ها هم برای كنار هم گذاشتن آنها لازم نیست. بدون نگرانی قاب‌ها را كنار هم بچسبانید و نگران وجود جاهای خالی و عدم‌تناسب قاب‌ها با هم نباشید.

 

ترفندهای کم هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل , تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه , روش های کم هزینه برای تغییر دک d9 8

می‌توانید دیوارتان را با هر قدر قاب متفاوت و رنگی كه می‌خواهید تزیین كنید


دراورهایی زیباتر از همیشه
اگر سال‌هاست كه از دراورتان استفاده می‌كنید و از آن خسته شده‌اید، لازم نیست آن را عوض كنید یا در یك پروژه خیلی سخت، رنگش كنید. شما می‌توانید به سادگی دراورتان را با چند تكه روبان رنگی طوری تزیین كنید كه كاملا ظاهر متفاوتی پیدا كند.

 

تغییر دکوراسیون منزل با کمترین هزینه , تغییر در خانه برای عید نوروز , تغییر دکوراسیون اتاق خواب با کمترین هزینه

می‌توانید دراورهای قدیمی تان را رنگ کنید و جلوه جدیدی به آن بدهید


سعی كنید رنگ‌هایی كه برای روبان‌ها انتخاب می‌كنید با سبك و شكل ظاهری دراور هماهنگی داشته باشند. برای مثال اگر دراور سفیدرنگی دارید و می‌خواهید برای اتاق كودك آن را تزیین كنید، می‌توانید از روبان‌های رنگارنگ كمك بگیرید اما این روش برای اتاق خواب خودتان جواب نمی‌دهد. اگر میز آرایش شما قهوه‌ای است، می‌توانید از روبان طلایی یا روبان‌هایی كه با رنگ لحاف‌تان هماهنگ است استفاده كنید.


یادی از مادربزرگ
برای تزیین خانه از وسایل بسیار متفاوتی می‌توان استفاده كرد.  از جعبه‌های خالی میوه بگیرید تا وسایل كهنه قدیمی. اگر سری به سمساری‌ها بزنید به وسایل زیادی برخورد می‌كنید كه می‌توانید برای تزیین خانه استفاده كنید اما روش مطمئن‌تر و ارزان‌تر سر زدن به انباری خودتان است. انباری پر از وسایلی است كه به نظر بی‌مصرف می‌رسند.

مثلا می‌توانید یك صندلی كهنه را بردارید، آن را رنگ كنید و از آن به‌عنوان یك وسیله تزیینی استفاده كنید. می‌توانید روی آن یك عروسك بزرگ یا یك سبد پر از كامواهای رنگی بگذارید.

هارمونی رنگ
سعی كنید رنگ‌هایی كه برای روبان‌ها انتخاب می‌كنید با سبك و شكل ظاهری دراور هماهنگی داشته باشند. برای مثال اگر دراور سفیدرنگی دارید و می‌خواهید برای اتاق كودك آن را تزیین كنید، می‌توانید از روبان‌های رنگارنگ كمك بگیرید اما این روش برای اتاق خواب خودتان جواب نمی‌دهد. اگر میز آرایش شما قهوه‌ای است، می‌توانید از روبان طلایی یا روبان‌هایی كه با رنگ لحاف‌تان هماهنگ است استفاده كنید

قاب عكس روی زمین
چرا  همیشه باید قاب‌عكس‌ها را به دیوار بزنیم؟ گذاشتن چند قاب كنار هم روی زمین هم می‌تواند جالب باشد، به خصوص وقتی از روی زمین سیم رد می‌شود یا پایین دیوار یك مشكلی وجود دارد مثلا رنگ دیوار ریخته یا ... كه می‌خواهید آن را پنهان كنید، شما می‌توانید از قاب عكس استفاده كنید. قاب را روی قسمتی ‌‌كه دیوار مشكل‌ دارد، بگذارید و هر كسی از شما درباره فلسفه وجودی قاب پرسید، بگویید به خاطر تفاوت و زیبایی این كار را كرده‌اید.

 

چگونه با هزینه کم دکوراسیون خانه را تغییر دهیم , تغییر اسم کلش برای بار دوم , حداقل سیستم برای ویندوز 8

از قاب های متفاوت و زیبا استفاده کنید

 

تختخواب رنگارنگ
شكل تختخواب تان را به كل متحول كنید. یك ملحفه با طرح شلوغ و زیبا كه نقش‌اش با تختخواب شما هماهنگ باشد را انتخاب كنید و رویه تخت یا بخشی از رویه آن را با ملحفه بپوشانید. برای این كار می‌توانید از كاغذ كادو یا كاغذدیواری هم استفاده كنید. تشك را بردارید، ملحفه یا كاغذ دیواری را روی جایی كه می‌خواهید بگذارید و با گذاشتن تشك آن را محكم كنید. اگر از كاغذ استفاده می‌كنید باید آن را با چسب شیشه‌ای از پشت و جلو به تخت محكم كنید.

 

حداقل چند دقیقه باید برای مسواک زدن وقت گذاشت؟ , طراحی دکوراسیون اتاق خواب با هزینه کم , برای مسواک زدن، حداقل چند دقیقه باید وقت گذاشت؟

با یک ملحفه با طرح شلوغ كه نقش‌ آن با تختخواب شما هماهنگ باشد تختخواب تان را متحول کنید


سفره‌هایی زیباتر
این، راهی است برای تركیب میز توالت با میز ناهارخوری! برای اینكه میز شامی متفاوت بچینید، می‌توانید سراغ جعبه زیورآلات‌تان بروید. دستمال سفره‌هایی كه می‌خواهید سر سفره بگذارید را تا كنید و النگو را دور آن بیندازید. برای اینكه این كار را بهتر انجام دهید باید برای هر دستمال النگویی با رنگ هماهنگ انتخاب كنید. می‌توانید قاشق و چنگال را هم در النگو بگذارید و كنار هر بشقاب روی میز بگذارید. این كار مهمانان شما را شگفت‌زده خواهد كرد.

تغییر دکوراسیون , روانشناسی رنگ‌ها برای دکوراسیون اتاق کودک , رنگ‌هایی برای دکوراسیون یک اتاق خواب رمانتیک

برای هر دستمال سفره النگویی هماهنگ با رنگ همان دستمال سفره انتخاب كنید


گلدان‌هایی برای خودم
همه گلدان‌های منزل شما شبیه هم نیستند. هر كدام از آنها را از جای متفاوتی خریده‌اید و هر كدام شكلی مخصوص به‌ خود دارند. با یك راهكار ساده می‌توان همه این گلدان‌ها را شبیه هم كرد. كافی است یك كاغذ دور آنها بپیچید و كاغذ را با نوار ببندید. این كاغذ می‌تواند كاغذ رنگی یا كاغذ كادو باشد اما پیشنهاد ما استفاده از كاغذ خط‌دار دفتر و نوشتن یك متن بامزه روی آن است. می‌توانید این كاغذها را هر چند وقت یک بار عوض كنید.

تکنیک ساده‌ نورپردازی برای دکوراسیون منزل رویایی , چطور برای دکوراسیون منزل رنگ انتخاب کنیم , هزینه آزمایش عدم اعتیاد برای استخدام

با یک روش جالب و ساده گلدان های ساده خود را زیبا و متفاوت کنید


آشپزخانه در حمام
تفاوت در چیدمان، هر بیننده‌ای را شگفت‌زده خواهد كرد. مثلا استفاده از پارچ، قندان، لیوان و قوری برای گذاشتن وسایل بهداشتی در حمام، یكی از ابتكارهای جالبی است كه می‌توانید با انجام آن حمامی متفاوت داشته باشید. هیچ‌كس توقع ندارد فنجان شما پر از پنبه یا شكرپاش پر از گوش‌پاك‌كن باشد. اگر وسایلی كه استفاده می‌كنید رنگ‌های شاد داشته باشند، چیدمان موفق‌تری خواهید داشت. تمام وسایل را در یك سینی رنگی بگذارید و كنار سینك دستشویی یا كنار وان حمام بگذارید.

 

تغییر نام اکانت کلش برای بار دوم , هزینه طب سوزنی برای لاغری , ایده های خلاقانه برای دکوراسیون منزل

از پارچ، قندان، لیوان و قوری برای گذاشتن وسایل بهداشتی در حمام استفاده کنید


از زیبایی شمع و گل غافل نشوید
استفاده از شمع و گل در دکوراسیون جلوه خاصی به خانه‌تان می‌بخشد. برای این کار می‌توانید گلدان‌های قدیمی را بردارید و گل‌های داخل آن را به دلخواه خود عوض کنید.


اگر از گل و گیاهان طبیعی استفاده کنید مسلما طراوت بیشتری به زندگی‌تان خواهید داد. می‌توانید از نهال‌های کوچک که ارزان‌تر هم هستند، استفاده کنید. به علاوه اگر گلدانتان قدیمی است کافیست که آن را رنگ کنید تا دوباره نو شود.

اگر عاشق شمع هستید باید به شما بگوییم که خرید یا درست کردن چند شمع کوچک هم هزینه زیادی ندارد. می‌توانید ظرف‌های بی‌مصرف را بردارید با مقداری روبان و کمی پارافین یک شمع خوشگل بسازید. خلاق باشید لطفا! می توانید از وسایل دور ریختنی جا شمعی‌های زیبا بسازید. به علاوه می‌توانید رنگ این شمع ها را با رنگ دکوراسیون خود ست کنید.

 

منبع : مجله سیب سبز - bartarinha.ir


ویدیو : تغییر دکوراسیون با حداقل هزینه برای عید نوروز