ترکیب استقلال زیر و رو می شود : سرمربی استقلال برای بازی با فولاد در هفته دوازدهم ...


سرمربی استقلال برای بازی با فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر مجبور است ترکیب تیمش را زیر و رو کند. ورزش سه: آبی ها در حالی برای حفظ صدرنشین نیاز به 3 امتیاز برابر فولاد دارد که نمی تواند از چند بازیکن خود استفاده کند. میثم مجیدی دو امید ابراهیمی به دلیل 3 اخطاره بودن به طور قطع نمی توانند در بازی با فولاد بازی کنند و در خسرو حیدری هم به دلیل سفر طولانی از گوام به ایران احتمالا در ترکیب اولیه استقلال قرار نخواهد گرفت.

با این شرایط یعقوب کریمی به جای پست هافبک چپ به دفاع چپ می رود و بهنام برزای احتمال دارد در پست هافبک چپ بازی کند. همچنین محمدرضا خرسند نیا احتمالا در کنار روزبه چشمی زوج پست هافبک دفاعی استقلال را تشکیل خواهد داد. در این بین گفته می شود با توجه غیبت احتمالی خسرو حیدری سجاد شهباززاده و یا آرش برهانی در پست وینگر راست بازی خواهد کرد. اگر شهباززاده در این پست بازی کند پروپجیچ در پست مهاجم نوک بازی خواهد کرد و اگر آرش برهانی مثل چند بازی اول استقلال در پست وینگر راست بازی کند، شهباززاده در پست مهاجم نوک بازی خواهد کرد. البته همه این ها در شرایطی است که مظلومی نخواهد از محسن کریمی و فرشید اسماعیلی، دو ملی پوش تیم امید خود در ترکیب اولیه خود استفاده کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد به شرح زیر است:

مهدی رحمتی، هرائر مگویان، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، روزبه چشمی، محمدرضا خرسندنیا، بهنام برزای، جابرانصاری، پروپجیچ و سجاد شهباززاده


ویدیو : ترکیب استقلال زیر و رو می شود