ترجمه گریه نوزاد : هر مادری ممکن است این موقعیت را تجربه کند که در برابر بی ...


هر مادری ممکن است این موقعیت را تجربه کند که در برابر بی تابی و گریه شدید نوزادش قرار گیرد و هیچ سببی برای آن پیدا نکند. ناراحت کننده تر این که کودک به شیوه های معمول ساکت نمی شود و گویی یک عامل ناشناخته سبب بیقراری ناگهانی وی شده است. وب سایت نی‌نی بان: گریه نوزادان وضعیتی است که توجه مادر را برای رسیدگی هرچه سریع تر به نوزاد جلب می کند. اما گاهی بچه ها گویی از گریه کردن خسته نمی شوند و مادران درمانده و مستاصل را با سوالات بی پاسخ بسیاری روبه رو می کنند.

ترجمه گریه نوزاد

آموزش تصویری ترجمه گریه نوزاد , علت گریه نوزاد , علت گریه نوزاد در خواب

هر مادری ممکن است این موقعیت را تجربه کند که در برابر بی تابی و گریه شدید نوزادش قرار گیرد و هیچ سببی برای آن پیدا نکند. ناراحت کننده تر این که کودک به شیوه های معمول ساکت نمی شود و گویی یک عامل ناشناخته سبب بیقراری ناگهانی وی شده است.گریه نوزادان وضعیتی است که توجه مادر را برای رسیدگی هرچه سریع تر به نوزاد جلب می کند. اما گاهی بچه ها گویی از گریه کردن خسته نمی شوند و مادران درمانده و مستاصل را با سوالات بی پاسخ بسیاری روبه رو می کنند. در این مطلب به نقل از پایگاه اینترنتی یاهو، اطلاعاتی دربارهٔ دلایل گریه کودکان و راهکارهایی برای آرام کردن کودک ارائه شده است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



فواید رابطه جنسی، جالب و باورنکردنی

گریه نوزاد , معنی صدای گریه نوزاد , صدای گریه نوزاد

اغلب روانشناسان و مشاوران خانواده و ازدواج بر این باور هستند که سکس یا رابطه جنسی بین زوجین مهمترین عامل داشتن یک رابطه عاشقانه و رمانتیک است. سکس و رابطه جنسی یکی از انواع روابطی است که زوجین آن را تنها با همسر خود تجربه می کنند و نشان دهنده نوعی صمیمیت و علاقه شدید بین آن ها است. داشتن سکس به صورت مداوم اثرات بسیاری بر سلامت جسمی و روانی زنان و مردان دارد. تحقیقات علمی بسیاری در خصوص مزایای سکس برشمرده شده است که از میان آن ها می توان به کاهش میزان استرس، کاهش خطر ابتلا به سرطان (خصوصا سرطان پروستات در مردان)، تسکین درد، افزایش کیفیت خواب، کمک به سلامت پوست و... اشاره نمود. در این مطلب تعدادی از جالب ترین و عجیب ترین واقعیت ها و آمارها در خصوص سکس و موضوعات مربوط به روابط جنسی آورده شده است که به احتمال زیاد برای اولین بار آنها را می خوانید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



6 میان وعده مطلوب برای زنان باردار

گریه و بی قراری نوزاد , انواع گریه نوزاد , چگونه گریه نوزاد را آرام کنیم؟

وقتی شما باردار هستید مهم است که به نحوه خوردن تان اهمیت دهید. شما باید درست غذا بخورید نه بجای دونفر! شما باید مطمئن شوید که آیا کلیه ویتامین و املاح مورد نظر برای رشد جنین به بدن شما می رسد یا نه؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



9 داروی مضر برای کودکان

گریه های نوزاد , آرام کردن گریه نوزاد در چند ثانیه تا چهار ماهگی , گریه نوزاد هنگام ادرار

کودکان خردسال نیز همچون بزرگسالان بە بعضی از داروها واکنش منفی نشان می دهند. بنابراین، مصرف دارو بدون نسخه، با تجویز دکتر، یا حتی داروهای گیاهی می تواند عوارض بدی برائ کودک داشته باشد. سعی کنید داروها را از دسترس کودکان دور نگه دارید تا بە طور اشتباه و ناگهانی آنها را مصرف نکنند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



راهکارِ ترس کودک از تنها خوابیدن

گریه هنگام ادرار کردن در نوزاد , برای گریه نکردن نوزاد چکار باید کرد , علت گریه و خنده ناگهانی نوزاد چیست ؟

 بسیاری از بچه‌ها و نوجوان‌های مضطرب با نزدیک خوابیدن به والدینشان احساس امنیت بیشتری می‌کنند. بخصوص بچه‌هایی که دچار اضطراب جدایی هستند ممکن است حتی گریه و خواهش کنند که در تختخواب شما بخوابند. این می‌تواند مشکل‌ساز شود، نه فقط برای فرزندتان بلکه برای خودتان. وقتی بچه‌های مضطرب در تختخواب والدینشان می‌خوابند، با ترس‌هایشان روبه‌رو نخواهند شد و به ترسیدن از تنها خوابیدن ادامه خواهند داد. دیگر یاد نخواهند گرفت که چطور خودشان را آرام کنند و نخواهند دید که همه چیز درست خواهد شد. خوابیدن پیش والدین باعث می‌شود والدین هم نتوانند خواب خوبی داشته باشند یا بتوانند زمانی را تنها کنار همسرشان باشند. بااینکه بیشتری والدین می‌دانند که درست نیست که فرزندشان از تنها خوابیدن بترسد، ولی نمی‌دانند چطور باید این رفتار آنها را اصلاح کنند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : ترجمه گریه نوزاد