بی حوصله بودن بعد از برخاستن از خواب :       یکی از بهترین حس های دنیا این ...



 

 

تعبیر خواب معلق بودن در هوا , تعبیر خواب برهنه بودن زن , تعبیر خواب عریان بودن

 

یکی از بهترین حس های دنیا این است که هنگامی که صبح از خواب بیدار می شوید، نه فقط شاداب باشید بلکه شاداب و زیبا هم به نظر بیائید. اما خوشبختانه ، شما به راحتی و بدون نیاز به پیروی از سبک خاص ، می توانید شاداب از خواب بیدار شوید. اگر در طول شب، خواب مناسب و راحتی داشته باشید،

 

 

چگونه بعد از برخاستن از خواب، بی حوصله و کسل به نظر نیائید؟

 

یکی از بهترین حس های دنیا این است که هنگامی که صبح از خواب بیدار می شوید، نه فقط شاداب باشید بلکه شاداب و زیبا هم به نظر بیائید. اما خوشبختانه ، شما به راحتی و بدون نیاز به پیروی از سبک خاص ، می توانید شاداب از خواب بیدار شوید. اگر در طول شب، خواب مناسب و راحتی داشته باشید، به راحتی می توانید صبح دل انگیز و با نشاطی را آغاز کنید. اما اگرهنوز به نشاط اول صبح دست نیافته اید ، بهتر است به خواندن این مقاله ادامه دهید.

 

اگر شما عادت دارید که در طول شبانه روز کمتر از 5یا 6 ساعت بخوابید، در مدت زمان کوتاهی اثرات سوء آن را روی پوست صورت خود مشاهده خواهید کرد.اگر میزان صحیح خواب را رعایت نکنید، بعد از بیدار شدن، با صورتی پف کرده و چشمانی متورم روبه رو می شوید. حتی زمانی که شما به رختخواب می روید نیز روی شادابی صورت و احساس شما هنگام بیدار شدن تاثیر می گذارد. وضعیت خواب شما هنگامی که زمان مناسبی را به خواب اختصاص دهید بهبود خواهد یافت. زود خوابیدن و یا دیر خوابیدن می تواند ساعت بدن شما را به هم بریزد. این امر باعث می شود که در طول خواب، مدام بپریدیا غلت بخوریدو این وضعیت مانع خواب راحت شما در طول شب میشود.

 

البته در بعضی مواقع، حتی خواب کافی نیز نمی تواند باعث چهره ای شفاف و بانشاط شود. اما توصیه ها و دستورات غذایی و دارویی زیادی هستند که به وسیله آنها میتوانید بعد از بیدار شدن از خواب، به چهره ای شادا ب دست پیدا کنید .بیشتر این دارو ها به راحتی در فروشگاه های اینترنتی و یا سوپر محل زندگی شما یافت می شود. اینها طیف گسترده ای ازسرم های مرطوب کننده هستند که حاوی مواد خنک کننده و آرامش دهنده برای چشم می باشد. اگر شما مشگل پف چشم ،سیاهی محوطه چشم و یا تورم زیر چشم را دارید، بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که بتواند این مشکل را برطرف کند و به شما این امکان را دهد که صبح هنگام برخواستن از خواب، کمتر با این مشکلات درگیر باشید و بانشاط تر به نظر بیائید. اما زیاده روی در مصرف این نوع کرم ها و یا سرم ها اصلا توصیه نمی شود. چرا که مصرف بیش از اندازه این محصولات باعث آسیب رسیدن به پوست می شود و در طول شب میزان جذب آب پوست در قسمت مورد استعمال زیاد می شود. ماساژ پوست با روغن های معطر یکی دیگر از راه هایی است که به وسیله آن می توانید خواب راحتی داشته و صبح هنگام بیدار شدن نیز ، چهره و احساسی بسیار خوب داشته باشید. عطر نوعی سنبل ( با نام علمی اسطوخودوس) نیز میتواند به خواب آرام شما کمک کند. شما به راحتی میتوانید محصولات زیادی مانند انواع شمع ها، روغن های ماساژ، ماسک های مخصوص خواب، روبالشی و مرطوب کننده هایی را که حاوی عطر این نوع گیاه است خریداری کرده و شب قبل از خواب و یا طول شب استفاده کنید.

 

حتی نوع لباسی که شما می پوشیدو فشاری که به پوست شما می آورد نیز می تواند تاثیر زیادی روی رنگ چهره و میزان شادابی شما پس از برخواستن از خواب داشته باشد. آیا مدام در رختخواب غلت می خورید؟ از خواب می پرید؟ با کوچکترین صدایی از جا می پرید؟ تمامی اینها می تواند ناشی از لباس خواب شما باشد. معمولا لباس های خواب نخی برای خواب بسیار مناسب هستند و می توانند خواب راحتی برای شما به ارمغان بیاورند. هنگامی که بدن شما راحت باشد و پوست شما به راحتی بتواند نفس بکشد، هنگام بیدار شدن از خواب احساسی شگفت انگیز و پوست و صورتی با نشاط خواهید داشت.


ویدیو : بی حوصله بودن بعد از برخاستن از خواب