بیانیه اتحادیه باشگاه اروپایی،بازیكنان یورو نباید در المپیك بازی كنند :       اتحادیه ...



 

 

بازی های یورو 2016 , جدول بازی های یورو 2016 , ساعت بازی های یورو 2016

 

اتحادیه باشگاه‌های اروپایی هشدار داد با توجه به نزدیکی زمان برگزاری المپیک و رقابتهای یورو 2012 بازیکنان نمی‌توانند در هر دو رقابت شرکت کنند.

اتحادیه باشگاه‌های اروپایی به بررسی وضعیت بازیکنان در طول یک فصل پرداخت و هشدار داد با توجه به اینکه رقابتهای المپیک 2012 لندن فاصله زمانی بسیار کمی با یورو 2012 دارد بازیکنان نخواهند توانست در هر دو رقابت شرکت کنند و باید فکری به حال این مسئله اندیشید.

دربیانیه این اتحادیه آمده است ما فکر نمی‌کنیم که درست باشد که بازیکنان هم در المپیک و هم در یورو 2012 بازی کند. چرا که فصل فوتبالی در اروپا بسیار طولانی است و بازیکنان از شرایط آمادگی دور خواهند شد.

در ادامه این بیانیه آمده است با توجه به اینکه رقابتهای المپیک جزء تقویم فیفا نیست قصد داریم در مقابل این مسئله واکنش نشان دهیم چرا که مطمئنا تیمهای زیر 23 سال از باشگاه تقاضا خواهند کرد بازیکنانشان را برای المپیک در اختیار آنها قرار دهند. امیدواریم بتوانیم بدون اینکه وارد جنجال و درگیری خاصی شویم با این مسئله برخورد کنیم.

دیوید گیل مدیر کمیته اجرایی باشگاه منچستریونایتد هم با موافقت با این موضوع گفت: بازیکنی که در یورو 2012 بازی می‌کند نباید درالمپیک به میدان برود. فوتبال یکی از ورزشهای مهم المپیک است اما این باعث نمی‌شود که بخواهیم اینگونه به بازیکنان فشار بیاوریم.


ویدیو : بیانیه اتحادیه باشگاه اروپایی،بازیكنان یورو نباید در المپیك بازی كنند