بیانسه نولز ، نهمین زن قدرتمند جهان ؟! :     بیانسه نولز اغلب از خبر موفقیت ...



 

13 مورد از برترین و قدرتمند ترین جنگنده های جهان , زنان قدرتمند جهان , 10 اسلحه قدرتمند ترین در جهان

 

بیانسه نولز اغلب از خبر موفقیت های بزرگش شوکه می شود.این سوپر استار و خواننده بزرگ که براساس رتبه بندی مجله فوربس نهمین زن قدرتمند جهان است، در یک مستند جدید درباره زندگی خودش صحبت کرده است.

"بعضی وقتها واقعا" شوکه می شوم و از خودم می پرسم چرا خدابه من این استعداد و این خانواده را داده است ؟ ولی خودم هم می دانم که قرار نیست ما از خدا سئوالی بپرسیم؟"

بیانسه گفت حالا بیشتر از گذشته قدر موقعیتم را می دانم .

او افزود :" وقتی در یک شب برنده شش جایزه گرمی می شوم می دانم که باید از هر لحظه زندگیم بخوبی استفاده کنم . من قدر همه این موفقیتهای باور نکردنی را میدانم."

این سوپر استار پاپ که میلیونها نسخه از آلبومهایش را در سراسر دنیا فروخته است گفت : " تلاش می کنم سبک موسیقی مخصوص خودم را داشته باشم ."

" من رقصیدن را دوست دارم ، خواندن را دوست دارم و واقعا" با تمام وجودم در استودیو مشغول نوشتن و تولید آهنگ هستم" .

"من تعداد زیادی لوازم موسیقی زنده در استودیو دارم که از آنها را در آهنگها استفاده می کنم و تلاش میکنم صداها را تغییر دهم تا سبک موسیقی مخصوص خودم را بسازم."

بیانسه که با خواننده هیپ هاپ جی زد ازدواج کرده است ، پذیرفت که شلختگی بدترین عادتش است اما دوست دارد این عادتش را تغییر دهد و بیشتر از لباسهایش مراقبت کند .

" من قول می دهم همه سعی خودم را بکنم ، من می توانم در خانه کمتر بی نظم باشم ، لباسهایم را از روی زمین جمع کنم و در کمد لباسم آویزان کنم "

این خانم زیبای ۲۸ ساله همچنین پذیرفت که به شغلش معتاد است ونمی تواند لحظه ای به کارش فکر نکند ،حتی در زمان تعطیلات.

او گفت:"من دوست دارم به رستوران بروم ، فیلم ببینم ، از موزه ها دیدن کنم و ساعاتی را با خانواده و دوستانم بگذرانم ، اما آلان زمان آن است که به کارم برگردم و روی اشعار و ملودیهای الهام بخش کار کنم و نمی توانم بیرون از استودیو باشم ."مترجم: فرشته مشاور..../showbizspy


ویدیو : بیانسه نولز ، نهمین زن قدرتمند جهان ؟!