بنیتس سرمربی چلسی شد : تا پایان فصل بنیتس سرمربی چلسی شد  سرمربی اسپانیایی ...



تا پایان فصل

بنیتس سرمربی چلسی شد

 سرمربی اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید چلسی تا پایان فصل با این تیم قرارداد بست.

 

سرمربی چلسی , چلسی , چلسی کلینتون

 

به گزارش فارس، بر اساس اعلام سایت باشگاه چلسی پس از اخراج روبرتو دی متئو به دلیل شکست مقابل یوونتوس و نتایج ضعیف در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، رافائل بنیتس به عنوان سرمربی جدید چلسی تا پایان فصل انتخاب شد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: مالک باشگاه و هیئت رئیسه بر این باور هستند که بنیتس مربی بسیار با تجربه در بالاترین سطح فوتبال است که می‌تواند به باشگاه بیاید و برای رسیدن به اهداف‌مان به سرعت به ما کمک کند.

سرمربی متولد مادرید که موفقیت‌های فراوانی در والنسیا و لیورپول کسب کرده است پس از مدت کوتاهی که هدایت اینتر را در دست داشت باز هم به لیگ برتر انگلیس بازگشت.

سرمربی 52 ساله اعلام کرده که امروز با این تیم ملاقات خواهد کرد.

باشگاه چلسی معتقد است که این مربی با کارنامه فوق‌العاده‌ای به این تیم خواهد پیوست و کسی است که می‌تواند آبی‌پوشان را بار دیگر به موفقیت برساند.

وی در اینترمیلان موفق شد این تیم را به قهرمانی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان برساند. بنیتس با والنسیا دوبار توانسته قهرمان لالیگا و جام یوفا شود.

سرمربی اسپانیایی در انگلیس پس از از فتح لیگ قهرمانان در سال 2005 تاریخ باشگاه لیورپول را تغییر داد و فرناندو تورس را به یک بازیکن کلیدی در لیگ برتر تبدیل کرد. قرمزپوشان دو دهه را بدون کسب افتخار در اروپا سپری کرده بودند./فارس

 


ویدیو : بنیتس سرمربی چلسی شد