بعد از لباس زیر و پیراهن نوبت به محصول جدید رسید/ بفرمایید کفش CR7 : زمانی ...



زمانی که از محله‌های فقیرنشین پرتغال کارش را شروع کرد، فکرش را هم نمی‌کرد روزی در کشورهای مختلف دنیا نامش سر زبان بیفتد.

به گزارش  خبرآنلاین؛با این حال برای کریس رونالدو سیر خط فقر تا شهرت و ثروت زمان زیادی نبرد. نوجوان فقیر روستای «مادیرا» حالا طبق گزارشی که فوربس داده، دومین ورزشکار پردرآمد سال 2014 دنیاست و با درآمدی معادل 64 میلیون یورو فاصله نجومی با کوچه پس‌کوچه‌های تنگ محله فقیرنشین مادیرا دارد.

البته از این مبلغ فقط چیزی نزدیك به 18 میلیون یوروی آن دستمزد فوتبالی این بازیكن است و به غیر از پاداش‌های مختلفی كه از رئال‌مادرید می‌گیرد، بقیه این درآمد حاصل فعالیت‌های تجاری این بازیكن سرشناس است. كریس با كمپانی‌های متعددی از جمله كمپانی «نایكی» قرارداد تجاری دارد كه سالانه 9 میلیون یورو فقط از این كمپانی پول می‌گیرد. با این حال عرصه فعالیت‌های تجاری او وارد فاز تازه‌تری شده است و وارد شدن به دنیای مد و تولید لباس، سرگرمی تازه‌تر كریس به حساب می‌‌آید. به غیر از لباس زیر و پیراهن حالا نوبت به كفش‌های CR7 رسیده تا بازار را تكانی بدهد!

لطف هم‌تیمی‌ها
خط تولید لباس زیر مردانه CR7 اولین كار تولید لباس رونالدوست. او با راه‌اندازی این برند سعی كرد آهسته‌آهسته در دنیای مد گام بردارد و ابراز امیدواری هم كرد كه به زودی برندش جهانی شود: «تولید این لباس زیرها آغازی برای یك كار بزرگتر است با این حال تا همین‌جا هم كه این خط تولید راه افتاده، خیلی‌ها تلاش كرده‌اند». رونالدو با گفتن جمله فوق به لطف هم‌تیمی‌هایش در رئال‌مادرید هم اشاره كرد: «موضوع اینجاست كه بازیكنان رئال‌مادرید همگی ستاره‌های دنیای فوتبال هستند. من به همه بازیكنان تیم از این لباس زیر‌ها داده‌ام و اگر آنها از این لباس زیر استفاده كنند، به من خیلی لطف كرده‌اند».

پیراهن با كمك یك ژاپنی
خط تولید بعدی كه كریس رونالدو به سراغ آن رفت، در عرصه پیراهن‌های مردانه بود‌‌؛ او كه با كمك یك طراح و تولید‌كننده ژاپنی این لباس‌ها را طراحی و تولید كرد، تعریف جالب‌تری هم از آنها داشت: «این پیراهن‌ها به شما كمك می‌كند تا در عین اینكه احساس راحتی می‌كنید، خیلی هم خوش‌تیپ به نظر برسید». شركت خود كریس در تبلیغات فروش این پیراهن‌ها كمك زیادی كرد تا این برند هم فروش قابل توجهی در دنیا داشته باشد.

محصول جدید سایپا , لباس جدید المپیک , مدل لباس جدید

و حالا كفش‌های CR7
اما تازه‌ترین تولیدی محصولات CR7 كفش است كه سایت رسمی‌‌اش چندی پیش خبر از تولید انبوه این نمونه‌ها داده بود. رونالدو حالا با راه‌اندازی خط تولید كفش‌هایی با امضای CR7 به وعده‌‌اش عمل كرده و از مدل جدید كفش‌هایی كه امضای خودش را دارد، رونمایی كرده است. این كفش‌ها از نمونه كلاسیك تا اسپورت همگی توسط این بازیكن تست شده‌اند و در فروشگاهی مجلل با برند CR7 به فروش می‌رسند. كریس تلاش كرده تا برای همه سلیقه‌ها مدل قابل توجهی داشته باشد. البته دعوای این بازیكن با كمپانی «نایكی» هم در رونمایی از این برند بی‌تأثیر نبوده است. در واقع این كمپانی كه یكی از حامیان تجاری اصلی كریس رونالدو است، به تازگی او را تهدید كرده كه اگر به تبلیغ بیش از اندازه كفش‌های ورزشی با برند خودش بپردازد، قراردادش را فسخ می‌كند.

از 400 هزار تا 2 میلیون و200 هزار تومان
قیمت كفش‌هایی كه كریس رونالدو آنها را برای فروش گذاشته، متغیر است ولی بازه خاصی را طی می‌كند. از 99/99 یورو گرفته تا 99/549 یورو. به عبارتی با تبدیل به تومان و با در نظر گرفتن تقریبی هر یورو به اندازه 4 هزار تومان قیمت این كفش‌ها از 400 تا 2 میلیون و 200 هزار تومان متغیر است.


 اخبار وزشی  - خبر  آنلاین 
 


ویدیو : بعد از لباس زیر و پیراهن نوبت به محصول جدید رسید/ بفرمایید کفش CR7