بعد از حادثه عجیب؛ ساره بیات از بیمارستان مرخص شد + تصاویر : بعد از حادثه عجیب؛ ...



بعد از حادثه عجیب؛ ساره بیات از بیمارستان مرخص شد + تصاویر

در حمله‌ای که چند روز پیش به وانت حامل عوامل فیلم فصل فراموشی فریبا صورت گرفت، خانم ساره بیات از ناحیه کتف دچار آسیب شد. ساره بیات نقش اصلی فیلم را بازی می‌کند، چهارشنبه شب در بیمارستان هفتم تیر...

تصاویر ساره بیات در فیلم لابی , ساره بیات و شهاب حسینی در لابی تصاویر , ساره بیات


 عباس رافعی که به دلیل حمله قاچاقچیان به ساره بیات «فصل فراموشی فریبا»، از چند روز گذشته فیلمبرداری از این فیلم را به تعویق انداخته است، با بهبود حال بازیگر اصلی فیلم از فردا به کار خود ادامه می‌دهد.

عباس رافعی تهیه کننده و کارگردان «فصل فراموشی فریبا» از ادامه فیلمبرداری این فیلم خبر داد و گفت: در حمله‌ای که چند روز پیش به وانت حامل عوامل صورت گرفت، خانم ساره بیات از ناحیه کتف دچار آسیب شدند .

وی افزود: این بازیگر که نقش اصلی فیلم را بازی می‌کند، چهارشنبه شب در بیمارستان هفتم تیر واقع در شهر ری بستری بود. خوشبختانه پنجشنبه از بیمارستان مرخص شد و تا به امروز حال بهتری  پیدا کرده است.

رافعی افزود: خوشبختانه حال خانم بیات برای فیلمبرداری خوب است ، برای همین از فردا ادامه فیلمبرداری را کلید می‌زنیم.

وی وانت حامل بازیگر را  که از ابتدای فیلمبرداری در مقابل دوربین بوده است در حال تعمیر عنوان کرد و گفت: وانتی که خانم بیات در نقش زنی بار بر با آن کار می‌کند تعمیر شده و برای فردا آماده خواهد شد. این وانت به دلیل این‌که با سکانس‌های قبلی راکورد دارد امکان تعویض نداشت.

 

بیوگرافی ساره بیات , تصاویر عجیب , خواهر ساره بیات

فصل فراموشی فریبا


رافعی درباره نقش ساره بیات توضیح داد: بازیگر نقش زن این فیلم مجبور است برای گرفتن بار از دست  رقیبان، و حمل آن با وانت آبی رنگش ،  در بازار و در میان رانندگان دیگر   کار کند.

وی دراین‌باره ادامه داد: گریم خانم بیات جوری بود که کسی او را نمی‌شناخت و می‌توانست به راحتی به صورت فردی ناشناس در بین مردم ایفای نقش کند. برای همین به راحتی در دل ماجرا وارد می‌شد و با مردم دیالوگ برقرار می‌کرد.

رافعی که فیلمبرداری از «فصل فراموشی فریبا» را با دوربین‌های آری فلکس (Alexa) انجام می‌دهد دراین‌باره افزود: به دلیل فیلمبرداری به روش آری فلکس، با دو دوربین و صدابرداری از راه دور، امکان آزادی عمل برای بازیگر فیلم فراهم شده بود. برای همین خیلی از سکانس‌های فیلم مستند و بدون هماهنگی قبلی با مردم فیلمبرداری می‌شد.

وی در این‌باره خاطرنشان کرد: معمولا بعد از فیلمبرداری از این صحنه‌ها  به سراغ افرادی که در فیلم حضور داشتند رفته و برای حضور تصویرشان از آنها اجازه می‌گرفتیم.

وی با ذکر مثالی دراین‌باره یادآور شد: مثلا یک بار دخترخانمی سوار وانت خانم بیات شد. آن خانم جوان که فروشنده مترو بود بدون این‌که از فیلمبرداری و نقش راننده مطلع باشد با خانم بیات دیالوگ برقرار کرد . جالب این‌که آن خانم در این دیالوگ مسائل و ماجراهایی را درباره مترو مطرح کرد که شنیدنی بود. 

عکس های ساره بیات , تصاویر عجیب و غریب , ساره بیات و خواهرش
فصل فراموشی فریبا


رافعی افزود: از افرادی که به صورت مستند به این فیلم وارد شده‌اند دعوت کردیم تا بعد از تدوین کار را ببینند. آنهایی که از بابت حضورشان مشکلی نداشته‌اند، در تدوین نهایی فیلم  نیز حضور دارند. اگر کسی تمایلی نداشت تصویرش را حذف می‌کردیم.

کارگردان و تهیه کننده سینما درباره فیلمنامه فیلم گفت: فصل فراموشی فریبا قصد دارد زیر پوست شب تهران را به تصویر بکشد. برای همین برای فیلمبرداری به جاهای مختلفی سر زدیم و خیلی از سکانس‌ها را مستند گرفتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که صحنه مربوط به حمله اخیری که به عوامل وارد شده است، در «فصل فراموشی فریبا»   وجود خواهد داشت یا خیر  گفت: هر چند به این کار فکر نکرده‌ام؛ اما ممکن است این حمله را به فیلم بیفزایم. شاید بتوان برای اضافه کردن صحنه‌ای دراماتیک که فیلم را جذاب‌تر کند، این صحنه را به آن اضافه کرد.

منبع: cinemapress.ir


ویدیو : بعد از حادثه عجیب؛ ساره بیات از بیمارستان مرخص شد + تصاویر