برنزه کردن در دوران بارداری : از آنجا که بسیاری از زنان باردار در دوران بارداری ...


از آنجا که بسیاری از زنان باردار در دوران بارداری احساس میکنند دیگر مثل سابق زیبا نیستند ممکن است به این فکر بیفتند که برای ایجاد حس بهتر پوست‌شان را برنزه کنند. وب سایت نی‌نی بان: خبر خوب این است که مواد تشکیل دهنده در لوسیونها و کرمهای برنزه کننده بی ضرر هستند و میتوان از آنها در طول بارداری استفاده کرد.

برنزه کردن در دوران بارداری

رنگ کردن مو در دوران بارداری , ترش کردن معده در دوران بارداری , ورم کردن پا در دوران بارداری

از آنجا که بسیاری از زنان باردار در دوران بارداری احساس میکنند دیگر مثل سابق زیبا نیستند ممکن است به این فکر بیفتند که برای ایجاد حس بهتر پوست‌شان را برنزه کنند. به این ترتیب اعتماد به نفس بیشتری پیدا میکنند. منتهی استفاده از کرم های مختلف به این منظور برای خیلی از خانم‌های باردار  نگران کننده است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



معرفی چند کتاب برای کودکان

فواید ورزش کردن در دوران بارداری , نکاتی برای سپری کردن دوران بارداری در تاستان , یرست کردن دندان در دوران بارداری

بعضی از کتاب‌های کودکان هم با موضوع بازی و یادآوری بازی‌های قدیمی و آموزش بازی‌های جدید به بچه‌ها هستند. یکی از این کتاب‌ها «دس‌دسی باباش میاد» است. این کتاب که ثمینه باغچه‌بان آن را نوشته و نشر نظر منتشر کرده است، مجموعه بازی‌های خردسالان را دربرمی‌گیرد؛ بازی‌هایی که بخشی از فرهنگ ماست و سینه به سینه از نسل‌های قبل به نسل‌های جدید منتقل شده است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بعد از زایمان، چگونه شکم را آب کنیم؟


شرایط ورزش کردن در دوران بارداری , کار کردن در دوران بارداری , گریه کردن در دوران بارداری

پس از زایمان ماهیچه‌های شکم کاملا شل می‌شوند و پوست اضافی زیادی باقی می‌ماند. برخی زنان با این که وزنشان متناسب می‌شود و تقریبا به وزن پیش از بارداری و زایمانشان برمی‌گردند ولی تناسب بدنشان به هم می‌خورد و شکمشان تو نمی‌رود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



زایمان در آب و مراحل آن


درباره عرق کردن در دوران بارداری بدانید , نکاتی درباره رانندگی کردن در دوران بارداری , فواید حمام کردن در دوران بارداری

در ایالات متحده آمریکا، پزشکان بعد از ده ثانیه نوزاد را از آب بیرون می‌کشند. از نظر فیزیولوژیکی، جفت، اکسیژن مورد نیاز کودک را تأمین می‌کند و هرگز نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه مدت بعد از جدا شدن جفت از نوزاد، جریان اکسیژن متوقف می‌شود. بنابراین بهتر است بعد از اینکه نوزاد به دنیا آمد برای دقایقی در آغوش مادر رها شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



اختلال گفتاری کودک را جدی بگیرید


تغذیه دوران بارداری , دوران بارداری , ورزش در دوران بارداری

وقتی کودک بسیاری از صداها را درست تولید نکند، ممکن است گفتارش توسط خانواده و همسن و سالانش بخوبی درک نشود و احتمال دارد این امر  سبب بروز مشکلات رفتاری و محرومیت از موقعیت‌های اجتماعی شود. همچنین این اختلال در تلفظ صداها می‌تواند در سال‌های بالاتر، با رشد خواندن و نوشتن کودک نیز تداخل پیدا کند و در مدرسه مشکلاتی را در امر تحصیل کودک به وجود آورد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : برنزه کردن در دوران بارداری