با سرمربی مدنظر راه آهن آشنا شوید / رزومه: فاجعه! : باشگاه راه آهن تهران پس ...



اختراع جدید اپل یک کیسه کاغذی است با اپل ایربگ آشنا شوید , باکلیه ی دیابتی آشنا شوید , با برترین آسمانخراش‌ها آشنا شوید

باشگاه راه آهن تهران پس از برکناری تارتار که قراردادی 5 ساله با این تیم امضا کرده بود، تصمیم گرفته با یک مربی خارجی قرارداد ببندد. سعید رمضانی در گفت و گوهایی که داشته از یوآنیس توپولیدیس به عنوان گزینه اصلی این تیم برای هدایت راه آهن خبر داده است. اما این مربی کیست و با چه سابقه ای می خواهد راه آهن را از شرایط فعلی نجات دهد؟

توپولیدیس 53 ساله متولد اشتوتگارت آلمان است ولی تابعیت یونانی دارد. او در سال 94 - 93 سرمربی گری را در آینتراخت اشلینگن (و نه آینتراخت فرانکفورت یا برانشوایگ) در لیگ آلمان شروع کرد و در فصل 95 به گیسلینگن آلمان پیوست. از این دو تیم هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست و هر دو منحل شده اند. در فصل 97 - 96 به تیم باک نانگ در لیگ آماتور آلمان پیوست و این تیم را به مقام نهم رساند. در ادامه سرمربی هرتابرلین آلمان در بوندس لیگا شد، این اتفاق یکسال قبل از حضور علی دایی در این تیم بود، توپولیدیس با هرتا به رتبه چهارم رسید تا از فوتبال آلمان به تیم ملی یونان برسد. او در 107 بازی به عنوان دستیار در تیم ملی یونان حضور داشت که 106 بازی به عنوان دستیار اتوری هاگل و یک بازی هم دستیار کریستیدیس بود. این همان یونانی است که در نهایت و در سال 2044 قهرمان یورو شد. توپولیدیس در سال 2012 به تیمی به نام پاپن در لیگ قبرس رفت و در 8 بازی 3 بار باخت و 2 بازی را هم مساوی کرد. سنگین ترین شکست او در بازی آخر و با نتیجه 5 بر یک بود. در ادامه به لیگ یونان رفت و سرمربی ویزاس یونان شد. دو فصل حضور در ویزاس ثمری نداشت و او در فصل دوم و بعد از 6 بازی اخراج شد. نتایج توپولیدیس در ویزاس به شدت جالب است؛ 11 بازی، 1 برد و 10 باخت!

سرمربی مدنظر راه آهن در فصل 2014 به تیم جیانیتسا یونان پیوست و دو بازی سرمربی این تیم بود، او در دو بازی سرمربی این تیم بود و هر دو بازی را باخت، نتایج هم مشابه هم بود؛ 4 بر یک!

توپولیدیس در نهایت سرمربی گری را کنار گذاشت و مدیرفنی تیم آریس سالونیکی در لیگ دو یونان شد، تیمی که در دو بازی اخیری که سرمربی مدنظر راه آهن به عنوان مدیر فنی در آن فعالیت می کند، باخته است. هر دو را 3 بر صفر!

 

اخبار ورزشی - بانک ورزش


ویدیو : با سرمربی مدنظر راه آهن آشنا شوید / رزومه: فاجعه!