باید و نباید سفرهای تک نفره : سفر به نقاط مختلف کشور و یا دنیا، از بهترین تجربه ...


سفر به نقاط مختلف کشور و یا دنیا، از بهترین تجربه های هر فرد در زندگی اش محسوب می شود. همه باید فرصت چنین تجربه هایی را داشته باشند و سالمندان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ماهنامه مطب - نادیا زکالوند: سفر به نقاط مختلف کشور و یا دنیا، از بهترین تجربه های هر فرد در زندگی اش محسوب می شود. همه باید فرصت چنین تجربه هایی را داشته باشند و سالمندان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آنها باید همانند روزهای جوانی، از سفر و لذت بردن از تمامی لحظات زندگی شان بی نصیب نباشند. اگر شما از این دسته از سالمندان هستید و از سفرهای تک نفره لذت می برید، پس باید نکاتی را به ذهن بسپارید تا از سفرتان لذت ببرید.

باید‌ها و نباید‌های استفاده از اکستنشن مو , 7 باید و نباید در مورد لباس پوشیدن  , پرواز کردن با هواپیما باید و نباید

برنامه ریزی داشته باشید

پیش از رفتن به سفر برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. بهتر است کارهای مربوط به خرید بلیت و رزرو اتاق در هتل یا مسافرخانه را یکی از اعضای خانواده و یا کسی که به او اعتماد دارید انجام دهد. البته خودتان هم روی کارها نظارت داشته باشید اما کمک گرفتن از دیگران در این خصوص می تواند جلوی مشکلات احتمالی را بگیرد. اگر قرار است به دیدن فردی بروید، او را در جریان بگذارید که به استقبال تان بیاید و یا از او آدرس دقیق را پرسیده و با وسیله نقلیه ای مطمئن به منزلش بروید.

مراقب مدارک تان باشید

از قبل، تمام مدارکی که برای سفر لازم دارید، مانند گذرنامه، شناسنامه، کارت ملی، دفترچه بیمه و کارت های اعتباری تان را آماده کرده و آنها را در جای مطمئنی قرار دهید.

بهتر است این مدارک را به جای چمدان یا کیف دستی، در کیف کمری قرار دهید و زیر لباس خود پنهان کنید تا دور از چشم سارقان باقی بماند. برای ایمنی بیشتر بهتر است شماره تلفن دو یا سه نفر از نزدیکان و یا افراد قابل اعتمادتان را داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

باید و نباید های پریود؟ , باید ها و نباید ها برای mvc , باید و نباید خوراکی پریود؟

بیمه سفر داشته باشید

بد نیست هنگام سفر، بیمه نامه سفر تهیه کنید. در این بیمه نامه ها، علاوه بر هزینه های درمانی، خدمات ویژه ای مانند مشاوره های حقوقی هنگام سفرهای خارجی، کمک برای پیدا کردن بار مسافری مفقود شده و مدارک مسروقه ارائه می شود.

داروهای تان فراموش تان نشود

داروهای مورد نیازتان را هرگز در چمدان قرار ندهید بلکه آنها را در کیف دستی تان بگذارید. همچنین قبل از حرکت، مراکز مهم درمانی مقصد را شناسایی کنید تا در صورت لزوم به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

سبک سفر کنید

این نکته نه تنها برای سالمندان بلکه برای هر فردی که قصد سفر دارد مناسب است. تا جایی که می توانید سبک سفر کنید و تنها وسایلی که برای سفر لازم و ضروری است با خود بردارید.

باید ها و نباید های خرید vpn , باید ها و نباید های مذاکره , باید ها و نباید ها در مذاکره با مشتری

با تور سفر کنید

اگر از نظر سنی در شرایطی هستید که توانایی یا اعتماد به نفس لازم را برای مسافرت های تک نفره را ندارید، مسافرت با تور پیشنهاد می شود. البته قبل از ثبت نام در این تورها، از کیفیت خوب و خدمات شان مطمئن شوید.


ویدیو : باید و نباید سفرهای تک نفره