بایدها و نبایدهای اقدامات زیبایی در بارداری : بسیاری از مادران باردار اصرار ...


بسیاری از مادران باردار اصرار دارند در دوران بارداری مو‌های‌شان را رنگ کنند، ناخن بکارند یا ناخن‌های‌شان را طراحی کنند اما نگرانند مبادا این کار‌ها تأثیر نامطلوبی روی جنین بگذارند. وب سایت نی نی بان: بسیاری از ‌پزشکان متخصص زنان و زایمان انجام کار‌های زیبایی همراه با مواد شیمیایی مانند رنگ کردن مو را را در دوران بارداری برای خانم‌ها ممنوع کرده‌اند. بعضی دیگر از متخصصان هم توصیه می‌کنند این گونه کار‌ها نباید در ماه‌های اول صورت بگیرد اما بعد از آن مانعی ندارد.

بایدها و نبایدهای اقدامات زیبایی در بارداری
 
بایدها و نبایدهای بارداری , بایدها و نبایدهای سه ماه اول بارداری , بایدها و نبایدهای آقایان در قبل بارداری

بسیاری از مادران باردار اصرار دارند در دوران بارداری مو‌های‌شان را رنگ کنند، ناخن بکارند یا ناخن‌های‌شان را طراحی کننداما نگرانند مبادا این کار‌ها تأثیر نامطلوبی روی جنین بگذارند. بسیاری از ‌پزشکان متخصص زنان و زایمان انجام کار‌های زیبایی همراه با مواد شیمیایی مانند رنگ کردن مو را را در دوران بارداری برای خانم‌ها ممنوع کرده‌اند. بعضی دیگر از متخصصان هم توصیه می‌کنند این گونه کار‌ها نباید در ماه‌های اول صورت بگیرد اما بعد از آن مانعی ندارد. بنابر‌این از دکتر زهره لواسانی درباره انجام کار‌های زیبایی در دوران بارداری، منع یا آزاد بودن آن و تأثیرش بر روی جنین پرسیدیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



دلایل تشنگی بیش از حد در بارداری

اقدامات قبل از بارداری , تغذیه دوران بارداری برای زیبایی نوزاد , اقدامات قبل از بارداری برای دختر دار شدن

گاهی اوقات چه باردار باشید چه نباشید احساس نیاز شدید به نوشیدن مقدار زیادی آب در روز میکنید. در حالی که بسیاری از افراد احساس میکنند نوشیدن ۸ لیوان آب در روز کافی است، مادر باردار نیاز بیشتری دارد. احساس تشنگی مستمر زمانی که شما باردار هستید میتواند نشانه برخی علائم دوران بارداری باشد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



پول توجیبی کودک، قوانین طلایی

بایدها و نبایدهای مصرف قطره آهن در نوزادان , اقدامات لازم برای بارداری , ماه هشتم بارداری و زیبایی جنین

بچه‌های امروز بیشتر و احتمالا زودتر از نسل‌های قبل با پول سروکار پیدا می‌کنند و استفاده از آن را یاد می‌گیرند اما هنوز هم مانند گذشته شروع استفاده آنها از این ابزار با پول توجیبی است. از آنجایی که امروز توقع و رفاه بچه‌ها نسبت به گذشته بیشتر شده توجه به نکات مرتبط با این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



علائم لکنت زبان در کودکان

خوردنی های دوران بارداری برای زیبایی بچه , بایدها و نبایدهای غذایی برای سفید شدن دندان ها , بایدها و نبایدهای ورزش

یکی از مسائل و مشکلات خاص دوران کودکی، اختلال‌ها و ناروانی‌های گفتاری است که از شایع‌ترین آنها می‌توان از لکنت زبان نام برد. طبق چهارمین راهنمای تشخیصی و آماری بیماری‌های روانی، لکنت زبان نوعی آشفتگی و اختلال در روانی گفتار است که به‌صورت تکرار صداها، کشش صداها، قطع روانی کلام، تکرار کلمات، مکث بین واژه‌ها، ناموزونی تکلم و جایگزین کردن واژه‌ها برای جلوگیری از کشش صداها در بین کودکان و نوجوانان مشاهده می‌شود. اغلب کودکانی که دچار لکنت زبان هستند، می‌دانند که چه می‌خواهند بگویند و شاید بارها نیز آن را تمرین و تکرار کرده‌اند، ولی به‌راحتی و در شرایطی خاص قادر به بیان آن نیستند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



یک بیماری ترسناک در بارداری

خطر زیبایی در دوران بارداری , بایدها و نبایدهای فرهنگی ترکیه , زیبایی بیشتر در دوران بارداری

تا به حال چند بار برای تان پیش آمده است که از لیوان مشترک بدون هیچ واهمه ای نوشیدنی بنوشید یا از قاشقی که فرد دیگری با آن قبلا غذا خورده استفاده کنید؟ در صورت انجام این کار، ممکن است به بیماری های زیادی مبتلا شوید. شاید تصور کنید انجام این کار تنها شما را در معرض ابتلا به سرماخوردگی قرار می دهد، در حالی که سخت در اشتباه هستید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : بایدها و نبایدهای اقدامات زیبایی در بارداری