باند سرقت «محسن 2000» منهدم شد : باند سرقت «محسن 2000» منهدم شد رییس كلانتری ...



باند سرقت «محسن 2000» منهدم شد

رییس كلانتری 170 كهریزك از انهدام باند سارقان خودرو و لوازم داخل آن در محله «قلعه‌سنگی» كهریزك خبر داد.

بایرامعلی گوزل‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش در راستای اجرای طرح امنیت محله‌ محور و مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با سارقان خودرو، عوامل تجسس كلانتری تحقیقات خود را در خصوص شناسایی متهمان آغاز كردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده، ماموران متوجه شدند فردی معروف به «محسن 2000» در مخفی‌گاه خود در محله «قلعه‌سنگی» كهریزك اقدام به اوراق كردن خودروهای سرقتی می‌كنند كه برای دستگیری متهم و همدستانش وارد عمل شدند.

گوزل‌زاده اضافه‌كرد: شب گذشته ماموران كلانتری با زیرنظر گرفتن مخفی‌گاه متهم در یك فرصت مناسب زمانی كه یكی از همدستان متهم قصد انتقال یك خودروی سرقتی مزدا برای اوراق‌كردن به مخفی‌گاه «محسن» را داشت، در یك عملیات غافلگیرانه متهم و همدستانش را دستگیر كردند.

به گفته رییس كلانتری 170 در بازرسی از مخفی‌گاه متهم، سه خودروی سواری سرقتی، تعدادی لوازم خودرو و تعدادی لاستیك كشف شده است.

گوزل‌زاده تصریح كرد: ماموران متهم را به همراه همدستش كه «مرتضی» نام داشت، برای تكمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انتقال دادند./ایسنا

 


ویدیو : باند سرقت «محسن 2000» منهدم شد