بازگشت دختر جوان از دنیای مردگان :       جوانی كه پس از ارتباط خیابانی با ...



 

 

مرگ دختر جوان در مترو شادمان , خودکشی دختر و پسر جوان , دختر جوان

 

جوانی كه پس از ارتباط خیابانی با یك دختر و آزار شیطانی، او را از پنكه سقفی به دار آویخته بود، دستگیر شد.



رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در این باره به «جام جم» گفت: چند روز پیش صاحب یك خانه متروكه هنگام سركشی به ملك خود، در یكی از اتاق ها با مشاهده جسد دختری كه با طناب از پنكه سقفی آویزان شده بود، موضوع را به مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش كرد.



دقایقی پس از این تماس، ماموران با عزیمت به محل متوجه شدند هنوز علائم حیاتی در جسم دختر ۱۸ ساله وجود دارد كه بلافاصله عوامل اورژانس با حضور در محل، وی را به بیمارستان انتقال دادند و این دختر به طرز معجزه آسایی از مرگ حتمی نجات یافت.



رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی افزود: پس از معالجه این دختر پرونده ای در این ارتباط تشكیل و تحقیق از وی ۴ روز پس از بی هوشی آغاز شد.



وی در شرح شكایت خود گفت: چندی پیش با جوانی كه مرتب سر راهم قرار می گرفت، آشنا شدم.



او با بیان این كه قصد ازدواج دارد، مرا فریب داد و یك روز به بهانه این كه قصد دارد همسر آینده اش را به خانواده اش نشان دهد، مرا به خانه متروكه كشاند و پس از آزار، اذیت و سرقت طلاهایم مرا با طناب به پنكه سقفی آویزان كرد و زمانی به هوش آمدم كه متوجه شدم در بیمارستان هستم.



قاسمی افزود: پس از اظهارات دختر جوان، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران قرار گرفت و مشخص شد جوانی كه مرتكب این جرم شده، یك متهم سابقه دار است كه پیش از این به اتهام ضرب و جرح با چاقو و سرقت موتورسیكلت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.



رئیس اداره اجتماعی آگاهی كشور اضافه كرد: پس از تحقیقات گسترده، متهم در یكی از استان های كشور دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس آگاهی، به جرم خود اعتراف كرد.



قاسمی تصریح كرد: در اعترافات متهم مشخص شد یكی از عواملی كه باعث وسوسه وی برای ارتكاب جرم شده، عدم رعایت حجاب از سوی دختر ۱۸ ساله بوده است و آنها به دور از چشم خانواده ماه ها با یكدیگر در ارتباط بوده اند.



وی افزود: خانم ها باید توجه داشته باشند كه نوع پوشش و رفتار آنها در جامعه، در تامین امنیت آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اما متاسفانه برخی خانم ها بدون توجه به عرف حاكم بر جامعه، با پوشش نامناسب عملا زمینه مزاحمت افراد لاابالی را فراهم می كنند و افراد سودجو نیز با وعده های فریبنده آنها را اغفال و مشكلات فراوانی را برایشان ایجاد می كنند كه نمونه آن را در این پرونده شاهد هستیم.

 

 

 

 

 


ویدیو : بازگشت دختر جوان از دنیای مردگان