بارداری و زایمان دختر 5 ساله + عکس : چندین سال پیش بارداری و زایمان کردن یک ...



بارداری و زایمان , خودکشی دختر 11 ساله , آتش زدن دختر 13 ساله در فردیس

چندین سال پیش بارداری و زایمان کردن یک دختر 5 ساله سر و صدای زیادی به پا کرد که در این مطلب به ماجرای این دختر می پردازیم.

لینا مدینا Lina Medina كه 27 سپتامبر 1933 در منطقه آندز كشور پرو (آمریكای لاتین) به دنیا آمده بود 14 ماه می 1939 ( یعنی در 5 سال و هشت ماهگی) در بیمارستان با عمل سزارین كه توسط دكتر «لوزادا» صورت گرفت یك پسر تقریبا 3 کیلویی (2 كیلو و هفتصد گرمی) كاملا سالم و طبیعی به دنیا آورد و مادر شد كه نامش را «جراردو» گذاردند.


این نخستین زایمان از این دست در دنیا می باشد که در تاریخ بشر ثبت شده است. خانواده لینا قبلا تصور می كردند كه در شكم او یك تومور و یا «كیست» وجود دارد که كه هر روز بزرگتر می شود و برای درمان این تومور اورا به بیمارستان برده بودند که در همین معاینات حامله بودن این دختر 5 ساله تشخیص داده شد و در وقت معین، وضع حمل انجام گرفت!

 

اقدامات قبل از بارداری برای دختر دار شدن , بارداری دختر , علایم بارداری دختر

 لینا، جراردو (کودک) و دکتر لوزادا 11 ماه پس از زاییدن

 

لینا كه در سال اول دبستان بود به تحصیل ادامه داد و در 39 سالگی ازدواج كرد و پسر دیگری به دنیا آورد. جراردو نخستین فرزند او كه 5 سال و 8 ماه از مادر كوچكتر بود در 40 سالگی بر اثر بیماری مغز استخوان كه هیچ گونه ارتباطی هم با حامله شدن مادر او در خردسالگی نداشت درگذشت.
انتشار این خبر و عكسهای مادر 5 سال و هشت ماهه در جراید آن زمان در سراسر جهان سبب شد كه خانواده ها نسبت به روابط اطفال خردسال نیز احتیاط بیشتر كنند.
اخبار گوناگون - برترین ها


ویدیو : بارداری و زایمان دختر 5 ساله + عکس