انیمیشن آموزش رابطه جنسی به کودکان در بی بی سی*سند : احساس خطر مسئولین و خانواده ...



احساس خطر مسئولین و خانواده ها از هنجار شکنی جدید؛

انیمیشن آموزش رابطه جنسی به کودکان در بی بی سی*سند

در این سی دی که برای بچه های نه ساله تولید شده، یک مرد و یک زن کاملا برهنه را به تصویر کشیده و در آن اطلاعاتی کامل از تفاوتهای جنسیتی موجود بین مرد و زن را آموزش داده و در نهایت تصاویر گرافیکی از آلت تناسلی مرد و زن را کاملا واضح به تصویر کشیده است.

 

آموزش رابطه جنسی , آموزش رابطه جنسی برای خانم های تازه عروس , آموزش تمرینات مفید برای کیفیت رابطه جنسی

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از سایت دیلی میل؛ ساخت انیمیشن آموزش رابطه جنسی به کودکان و پخش آن از شبکه بی بی سی جنجالی در انگلیس به پا کرده است.

پخش انیمیشنی با موضوع آموزش روابط جنسی به کودکان ده ساله که یک زوج جوان را در حال آمیزش جنسی نشان می داد علاوه بر اعتراض شدید والدین انگلیسی، واکنش شدید اللحن اعضای پارلمان این کشور را علیه شبکه بی بی سی به همراه داشت با این حال این شبکه قول داده است در این باره تجدیدی صورت پذیرد.

روسای شرکت سازنده این انیمیشن نیز از سوی وزیر آموزش و پرورش انگلیس فرا خوانده و احضار شدند تا در خصوص عواقب این اقدام شرم آور پاسخگو باشند.

 

وزیر آموزش و پرورش انگلیس طی مصاحبه ای با روزنامه سان با اشاره به نگرانی خانواده ها از پخش چنین فیلم مستهجنی گفت: «والدین انگلیسی کاملا به وجود چنین مواردی در سیستم آموزشی بچه هایشان معترض و از آن بسیار هراسانند.

 

بی بی سی همچنین علاوه برتولید تصاویر کامپیوتری که به وضوح وضعیت های جنسی را نشان می دهد، اقدام به ساخت سی دی دیگری با هدف آموزش ارتباط جنسی کرده اند که در آن کلیه حالات ارتباط جنسی را تحت عنوان ایجاد عشق به تصویر می کشد.

 

در این سی دی که برای بچه های نه ساله تولید شده، یک مرد و یک زن کاملا برهنه را به تصویر کشیده و در آن اطلاعاتی کامل از تفاوتهای جنسیتی موجود بین مرد و زن را آموزش داده و در نهایت تصاویر گرافیکی از آلت تناسلی مرد و زن را کاملا واضح به تصویر کشیده است.

همچنین در این فیلم به شرح اتفاقاتی پرداخته است که ممکن است در زمان روابط جنسی برای مرد و زن اتفاق افتد.

اولین اعتراض در رابطه با این موضوع توسط یک عضو فعال پارلمان انگلیس مطرح شد که معتقد است محتوای این نوع فیلم ها نابودگر روح پاک و معصوم بچه هاست.

وی بعد از دیدار با والدین معترض به عملکرد بی بی سی در این باره، مساله را در پارلمان مطرح کرده و اظهار داشت: «من بعد از دیدن این فیلم توسط بچه کوچکم کاملا شوکه شدم. وی دادخواستی را در رابطه با رسیدگی هر چه سریعتر به این موضوع تحویل پارلمان داده است.»

 

از آن سو بی بی سی نه تنها عذرخواهی نکرده است بلکه شدیدا در این رابطه مقاومت کرده و مدعی است که فیلم کاملا استاندارد بوده و حاصل مشورت با مقامات و متخصصین می باشد.

بی بی سی همچنین با گستاخی فراوان گفته است این فیلم در کل کشور پخش شده و در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد فقط تنها کاری که باید بشود به روز کردن آن است./جام نیوز

سیکل رابطه جنسی در مردان , آموزش جلوگیری از آزار جنسی کودکان , آموزش روشهای رابطه جنسی در دوران بارداری زن


ویدیو : انیمیشن آموزش رابطه جنسی به کودکان در بی بی سی*سند