امکان آپدیت اندروید 6 برای اس 5 در ایران : سامسونگ اوایل فروردین‌ماه به‌روزرسانی ...


سامسونگ اوایل فروردین‌ماه به‌روزرسانی گلکسی اس 5 را به اندروید 6 مارشملو آغاز کرد و حالا کاربران ایرانی به فارنت در خصوص عرضه این آپدیت در شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی کرده‌اند. فارنت - علی ارغوان: سامسونگ اوایل فروردین‌ماه به‌روزرسانی گلکسی اس 5 را به اندروید 6 مارشملو آغاز کرد و حالا کاربران ایرانی در خصوص عرضه این آپدیت در شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی کرده‌اند.

آپدیت اندروید برای lg g5 در ایران , آپدیت اندروید 6 برای s5 , آپدیت اندروید 6 برای گلکسی اس 5

گلکسی اس 5 مانند بسیاری از پرچم‌داران سامسونگ در دو نسخه اسنپ‌دراگون 801 و اکسینوس 5422 عرضه شد. نسخه خاورمیانه و ایران این گوشی با دو شماره مدل G900F و G900H به ترتیب با چیپست اسنپ‌دراگون و اکسینوس وارد بازار شد و حالا خبرهایی از عرضه آپدیت برای نسخه چهارهسته‌ای یا G900F این گوشی به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد سامسونگ عرضه آپدیت را در اروپا و خاورمیانه آغاز کرده است.

حجم لازم برای آپدیت اندروید , آپدیت اندروید برای lg g5 , دانلود اینستاگرام برای اندروید

این آپدیت که حدود 1.5 گیگابایت حجم دارد تغییرات زیادی را در رابط کاربری گلکسی اس 5 به وجود نخواهد آورد اما ویژگی‌های مهم اندروید مارشملو مانند Doze برای کاهش مصرف باتری درحالت استندبای، کسب اجازه در مواقع مورد نیاز از کاربر و Google Now on Tap به همراه ویژگی‌های جدید امنیتی را به همراه دارد. گفتنی است گلکسی اس 5 بهار سال 93 با اندروید 4.4.2 کیت‌کت به بازار عرضه شد و پس از آن به اندروید 5.1.1 آب‌نبات چوبی نیز به‌روزرسانی شده است.

همان‌طور که گفتیم آپدیت فعلاً برای نسخه G900F عرضه شده و اگر گوشی شما هنوز این آپدیت را دریافت نکرده باید چند روزی بیشتر صبر کنید.


ویدیو : امکان آپدیت اندروید 6 برای اس 5 در ایران