امپراطور 50 ساله شد : هفته گذشته، هفته مهمی برای فوتبال ایران و ستارگانش بود. ...


هفته گذشته، هفته مهمی برای فوتبال ایران و ستارگانش بود. تاریخ تولد بسیاری از ستارگان فوتبال ایران هفته گذشته بود. از جمله علی دایی، جلال حسینی و سیدمهدی رحمتی، نکته جالب اینکه طی دو روز گذشته هم افشین قطبی و افشین پیروانی تولد خود را جشن گرفته‌اند سایت گل:  هفته گذشته، هفته مهمی برای فوتبال ایران و ستارگانش بود. تاریخ تولد بسیاری از ستارگان فوتبال ایران هفته گذشته بود. از  جمله علی دایی، جلال حسینی و سیدمهدی رحمتی، نکته جالب اینکه طی دو روز گذشته هم افشین قطبی و افشین پیروانی تولد خود را جشن گرفته‌اند. این دو مدتی در پرسپولیس سال 87 همکار بودند.

 افشین قطبی که متولد 19 بهمن 1342 است مثل امیر قلعه‌نویی امسال مرز 50 سالگی را درنورید. افشین قطبی که در تیم‌های ملی آمریکا و کره جنوبی سابقه فعالیت به عنوان آنالیزورو دستیاری  را داشت، در مرداد 86 آمد و پرسپولیس را قهرمان لیگ هفتم حرفه‌ای کرد.

او در اردیبهشت 1388 هدایت تیم ملی را برعهده گرفت و تا بهمن 1389 تیم ملی را هدایت کرد بعد از آن در 3 فصل مربیگری یک تیم لیگ برتری در جی‌لیگ را تجربه کرد.اوپیرتر از سابق است اما هنوز یاد روزهای خوش صدرنشینی و قهرمانی را به یاد پرسپولیسی ها می آورد .

امپراطور کوزکو , پسر 13 ساله , بازی کودکان 4 ساله


ویدیو : امپراطور 50 ساله شد