امام جمعه اصفهان:برای کسب قدرت چند مزدبگیر را فرستادند تا حرم حضرت معصومه(س) را به هم بریزند :



امام جمعه اصفهان , شعر زیبا برای تولد حضرت معصومه , عکس با متن درباره روز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه برای پروفایل

رهبر: برای کسب قدرت چند مزدبگیر را فرستادند تا حرم حضرت معصومه(س) را به هم بریزند/ اگر بداخلاقی‌ها ادامه پیدا کند، خشم عمومی ملت دامان آقایان را خواهدگرفت

امام جمعه اصفهان گفت: عده‌ای برای کسب قدرت، چهار تا رجاله و مزدبگیر را می‌فرستند که در کنار حرم حضرت معصومه (س) کفش و مهر پرتاب کنند و کام مردم را تلخ کنند. اگر این حرکت‌ها ادامه داشته باشد، خشم عمومی ملت دامان آقایان را خواهدگرفت.

محمدتقی رهبر، امام جمعه اصفهان در گفت‌و‌گو با نامه با شرم‌آور خواندن اتفاقات 22 بهمن در قم و هتک حرمت حضرت معصومه(س) گفت: هرکسی اتفاقات 22 بهمن قم را می‌بیند از این حرکت‌ها، اعلام انزجار می‌کند. این حرکات  به ساحت نظام ضربه وارد می‌کند. جمهوری اسلامی از اسلام و اخلاق سیاسی صحبت می‌کند، ما از حکومت رسول خدا و علی(ع) صحبت می‌کنیم و این حرکات در شان نظام ما نیست.

رهبر با اشاره به آسیب‌های ناشی از حوادث 22 بهمن قم ادامه داد: اتفاقات بدی افتاده است و رسانه‌های خارجی در حال بهره‌بردرای از این ماجرا هستند و مردم نیز در داخل از این اتفاقات احساس ناراحتی می‌کنند.

باید مشخص شود که چه کسی آتش به این خرمن زده است

او با بیان اینکه بی‌اخلاقی‌های ناگواری و بدی در حال اتفاق افتادن است، تأکید کرد: شکسته شدن حریم اخلاق مربوط به اشخاص نیست، بلکه به آبروی نظام مربوط می‌شود و آبروی نظام را زیر سؤال می‌برد. حق نداریم شخصی را که دوست نداریم، برخورد ضد اخلاق با وی انجام بدهیم ، آن هم در قم و در کنار حرم حضرت معصومه که اتفاق بسیار تلخی است.

این نماینده مجلس هشتم واکنش‌های مراجع و علما به ماجرای ناگوار 22 بهمن در شهر قم را بیانگر عمق این ماجرا دانست و گفت: اینکه چند نفر مزدبگیر را مزدور کنند و بیایند سخنرانی رئیس مجلس را بر هم بزنند، این بیشتر توهین به روز 22 بهمن است تا توهین به اشخاص، این توهین به حضرت معصومه (س) است.

رهبر تصریح کرد: ما معتقد هستیم اگر کسی واقعا طرفی را قبول ندارد، راهش این نیست که در یک روز مقدس که با حضور حماسی مردم همراه بود، این اتفاقات نادرست را رقم بزند. این حرکت‌ها بسیار زننده است و دستگاه ها باید پیگیر این ماجرا باشند و این افراد را شناسایی کنند.  باید مشخص شود که چه کسی آتش به این خرمن زده است. 

نباید اجازه بدهیم خلیفه‌کشی باب شود

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم خلیفه کشی باب شود، گفت: در این ماجرا قصه شخص نیست، مهم تر از اشخاص، حرمت نظام است و این اتفاقات به هر حال اتفاقات بدی است. ما باید ببینیم چه کسی تیر اول را پرتاب می‌کند و چه کسی جرقه آتش را روشن می‌کند. شان جمهوری اسلامی و شان حاکمیت دینی  با این حرکات پایین می‌آید .

وی ادامه داد: متأسفانه عملکردها و بداخلاقی‌ها تا جایی پیش رفته است که به اعتقادات مردم لطمه می‌زند و آبروی نظام را می‌برد و قضایایی از قبیل سواستفاده‌ها از مراسم مذهبی و عمومی اتفاق می‌افتد.

آنهایی که با ایجاد تنش، به دنبال سواستفاده های تبلیغاتی هستند، از خدا و مردم خجالت بکشند

رهبر با اشاره به دوران بنی‌صدر گفت: از زمان بنی صدر که آن اتفاقات افتاد، مردم یادشان نمی‌رود. این قضایا و این گونه بی‌اخلاقی‌ها به حساب افراد نوشته می‌شود. اتفاقات تلخ 22 بهمن در شهر قم موجبات ناراحتی رهبری انقلاب را فراهم کرد، باید پرسید که چگونه می‌‌شود این رفتار را جبران کرد؟

این نماینده سابق مجلس با اشاره به مشکلات معیشتی مردم ادامه داد: این رفتار را بگذارید کنار مشکلات مردم، گرانی ها، گوشت، نان و ... تا زشتی این کارها  بیشتر حس شود، آن وقت تنفر مردم را از این بداخلاقی‌های سیاسی بیشتر خواهیم دید. وقتی در کنار گرفتاری ها این اتفاقاتات می‌افتد، ناراحتی مردم را موجب می‌شود، آن هم با آن حماسه که این مردم شریف در روز 22 بهمن به وجود آوردند.

رهبر مسئولان خطاب به برخی مسئولان و افرادی که به تنش‌های سیاسی در جامعه دامن می‌زنند، گفت: باید خجالت بکشند. بعضی ها، از خدا خجالت نمی‌کشند، از امام زمان خجالت نمی‌کشند، حداقل از مردم خجالت بکشند. آنهایی که با ایجاد تنش، به دنبال سواستفاده های تبلیغاتی هستند و مثلا در روز 22 بهمن می‌گویند زنده باد بهار، و بعد می ‌گویند نام امام زمان است، باید خجالت بکشند.

اینقدر برای ریاست تلاش نکنید

عضو سابق فراکسیون روحانیون مجلس هشتم ادامه داد: اگر این حرکت‌ها ادامه داشته باشد خشم عمومی ملت دامن آقایان را خواهد گرفت. آنهایی که با اسم دین و ولایت، شعار پر آب‌وتاب می‌دهند، اگر به این شعارها معتقد هستند، پس چرا عمل نمی‌کنند؟ مگر رهبری نگفتند اختلاف خیانت است؟ چه حرفی بالاتر از این و چه حکم واضح تر از این؟

رهبر با بیان اینکه آنهایی که می‌گویند ولی امر، باید از رهبری معظم اطاعت کنند، تأکید کرد: اینقدر برای ریاست تلاش نکنید. برای کسب قدرت می‌آیند چهار تا رجاله را پیدا می‌کنند و مقداری پول به آنها می‌دهند و می‌آیند در کنار حرم حضرت معصومه کفش و مهر پرتاب می‌کنند و کام مردم را تلخ می‌کنند. اینها باید شناسایی شوند و مشحص شود سرنخ این اتفاقات کجاست. وزارت اطلاعات باید این اتفاقات را پیگیر شود.

این سرکشی‌ها  و چموشی‌ها در شان مسئولان نظام نیست

او مناصب دنیایی را رفتنی خواند و گفت: مراجع و علما بارها گفته اند که وحدت رعایت بشود. اینها با این اقدامات تنش‌زا و با بداخلاقی‌هایی همچون برهم ریختن حرم حضرت معصومه (س)، به خون شهدا خیانت می‌کنند. این آقایان باید بدانند این مسئولیت‌ها رفتنی است و چیزی که می‌ماند رضایت خداست.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه خداوند شاهد اعمال ماست، گفت: این سرکشی‌ها  و چموشی‌ها در شان مسئولان نظام نیست و آقایان باید زودتر به خود بیایند. باید با خدای متعال حساب‌هایشان را روشن کنند و بدانند که این رفتارها در محضر خداوند متعال بازخواست خواهد داشت./نامه نیوز

 


ویدیو : امام جمعه اصفهان:برای کسب قدرت چند مزدبگیر را فرستادند تا حرم حضرت معصومه(س) را به هم بریزند